Gå til innhold

omgås dine foreldre og svigerforeldre uteonom tilstelninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjør ikke mine og ønsker de skal bli bedre kjent.. skal ha dåp om et par mnd. og hater krampeaktige selskaper hvor folk snakker lite

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei de gjør ikke det. de møttes faktisk for første gang da vi hadde navnefest for snuppa. litt flaut :P men det gikk veldig bra:)

Skrevet

Nope. Men det kan jo ha med det å gjøre at pappa har ny dame med barn og jeg kjenner kun dama og ungene, ikke resten av hurven. Svigermor bor i Danmark og svigerfar bor for tiden i Bangladesh...

Ikke at jeg tror de hadde vært noe mer sammen om alle hadde bodd her, de er ikke samme type mennesker at all..

Skrevet

Ja, de gjør det litt. Vi har ikke familie i nærheten, så når noe skjer kommer begge parene før. Har da et par dager sammen. Mine ble veldig godt kjent da vi hadde dugnad i leiligheten. Selskap blir ofte stive, spesielt siden svigers er det også.

Skrevet

Nei..

Men de har en god tone når de treffes..

Skrevet

Nope, iallefall ikke mine foreldre siden de bor 200 mil unna. Svigers kommer på besøk hver skudd år ca, så da nærmer besøket seg hehe

Skrevet

det går nok bra=) kanskje me kan ha noen "leker" eller noe som letter stemningen litt? ps: i am your sis

Skrevet

så det var deg sis!

Skrevet

Nei. Vi alle bor på samme tettsted, men de treffes ikke utenom tilstelninger fordi.

Skrevet

Nei. Første gangen de møttes var i bryllupet vårt. Men så bor de på forskjellige deler av landet ca. 70 mil veg + 4 timer båt mellom de.

Skrevet

Det gjorde de ikke da mannen min levde, og heller ikke idag. Tror det vil være korrekt å si at de omgås så lite som mulig. Mer forskjellige mennesker skal du lete lenge etter :)

Skrevet

Dessverre er min mor og svigermor ganske gode venninner, og omgåes hverandre mer enn oss :s

Blir litt for mye, uten å gå inn p ådet..

Skrevet

Omgås å omgås.... tja... de stikker værtfall innom en tur hos hverandre når de er i nærheten av der det andre paret bor og har tid. Ikke lenge siden mamma og svigermor hadde gått på hverandre på kjøpesenteret der svigers bor og hadde tatt en kaffe på en kafè.

Også meldes de innimellom for å sjekke når de andre har planlagt å besøke oss (vi bor 100mil + fra alle og har veldig lite plass), sånn at ikke overraskelses besøk blir planlagt til samme tidspunkt!

Skrevet

Nei, mamma og pappa bor 60 mil unna, mens vi bor 10 minutter fra svigers. Men de har en veldig god tone når de møtes når mamma og pappa besøker oss=)

Skrevet

Tja, om samboers foreldre er på besøk hos oss stikker vi alltid innom min mor og samboer. Mamma og hennes samboer har også blitt med meg opp til svigers når jeg har vært der, uten at det er noe tilsetninger. Nå skal vi ta en hyttetur sammen, jeg og samboer og begge våre foreldre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...