Gå til innhold

Rockegummis ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere, jeg var faktisk gjennom ekstrem forvandling i går!

Da ungene var i seng i går kveld, deilig middag med Gummismannen var fortært og mannesaken flatet ut på sofaen. Da dro Gummis på seg sine slitte jeans, boots og satte kursen mot byen for en rockekonsert i anledning byLarm!!!!

Mingla med bandet, fikk med meg siste konsert før jeg satte kursen hjemover sånn i tretiden...

I dag er imidlertid Askepott tilbake til normalen. Fryktelig trøtt etter bare 5 timers søvn, lang tur i marka og middag med min elskelige svigerfamilie. Og veldig stolt over at jeg har en kjempeflink lillebror!!!!

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TØFT GUMMIS!!!

Har jo hørt om din ungdoms engasjement, så at det bor en liten rockebabe i deg forundrer meg ikke altså;-))

Skrevet

Jasså, det bor en rocker i lillebror??

Så kult da, kan ikke huske sist jeg var på den type konsert.

Men bare vent når barna blir store og vi ca 100. Da er det på tide å gå på rocker`n igjen.

Minglet med band har jeg ikke gjort så mange ganger.

Men jeg har vært back stage med Dr. Hook assa.....

De på skravle var nok ikke født engang da.

Skrevet

Også Dr Hook da!!! Herlig musikk:-)

Søstra mi og jeg pleide å synge Dr Hook når vi tok oss en sjelden fest:-)))

Skrevet

Så søt du er:-)

Fin musikk!!

Skulle gjerne sett familielikheten da;-)

Skrevet

Det er kult å gjenfinne ungdommen i seg. Den som kan ta på seg jeans og boots og komme seg ut uten en unge på slep og sausrester på genseren. Det er en stund siden jeg prøvde det. Da lillebror ble stor nok til å slippe taket, var minstesnupp godt på vei.

Noe av det første Maud-mannen og jeg gjorde sammen var å være på Roskilde. Det var morsomt selv om vi helt klart kunne vært foreldre til de yngste der :-)

Skrevet

Wow, så moro med en rocke-luftetur-på-byen og ekstra gøy med lillebror!! Flink gutt, synes jeg :)

Jeg var på rocker'n på Rockefeller forrige torsdag og FY SØREN så gøy det er å gå på konsert!! Yeah yeah yeah!!

Skrevet

Ja, flinke broderen!

Han ble kjempeglad for at jeg kom. I høst varmet de opp for Travis og da orket jeg ikke å stille. Så denne gangen giddet han ikke si i fra en gang... Gjett om han da var overrasket når gamla kom i sine trange jeans fra tidlig 90-tall og rocka til langt på natt ;-)

Morsomt å gjøre han glad og gøy for meg også. Vi var to storesøstre der og broderens sambo som alle var helt enige om at han selvsagt rent objektivt sett var det beste med hele by Larm ;-)))

HVis du vil sjekke likheten Klatten så ligger han i min enorme venneliste på fjesboka... Har sjelden særlig normale bilder av seg selv der inne, men ;-)

Skrevet

Aha..........thank you:-))

Skrevet

Det ER familielikhet jo!!!!

Hehe, morsomt å se:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...