frøken blå Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Ei mamma i barnehagen fortalte om venninna til venninna (henger du med?) som var på familietur til London. Hun (venninna) reiste sammen med mann og barn. De var inne på et kjøpesenter, og mammaen hadde veslejenta med seg mens hun åpnet en tube håndkrem som hun skulle prøve. Idet hun setter kremtuben fra seg, skal smøre hendene inn, ser hun jenta er borte.... Hun får selvsagt panikk (mannen er i en annen butikk i senteret). Hun LØPER til en sånn informasjons-skranke og får ropt opp at barnet hennes er borte. Helt på gråten! En slags alarm går, og gitter kommer ned foran innganger til butikker, stellerom, toaletter, kiosker o.l. Tiden går og etter en stund finner de henne inne på et toalett. Med 2 voksne menn. De har barbert av henne håret og kledd henne i gutteklær! Hva?! Tenk!! FY FAEN!!!!!!!!!!! Begynte å grine når jeg hørte det jeg. FRYKTELIG!! Heldigvis endte det bra, tross alt da.... Men.... Det sitter nok lenge i dette, i en liten redd jente-sjel....
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 herregud :s :s hva hadde disse mennene tenkt å gjøre med henne liksom??? UFF!!! :/ bare tenker på de få sekundene snuppa hadde løpt i fra meg og pappa på ikea for noen dager siden (han var på besøk) og det var helt grusomt!!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Åh fy søren! Nå kjente jeg det stakk i hjerteroten!!! Det skalø faktisk ikke mer til en og prøve en krem i en butikk. *grøss*
Monajenten Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Å fy faen, nå fikk jeg frysninger over hele kroppen:-( Så grusomt og jævlig, for noen syke folk som finnes her i verden:-(
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 den historien har jeg hørt i flere varianter før.....
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Å HERREGUD!!! Så fryktelig!!!!! Mange sjuke folk der ute ja..
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 jeg har også hørt den historen før, i flere varianter. men grusomt er det likevel.....
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Vi lever i en så jævlig skummel verden, at det skremmer livsjiten ut av meg (((( Beklager munnbruken, men dette var så grusomt at det krevde det!
Mamma Mirabell Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Litt skeptisk til sånne venniner av venniner og mannen der hørte atte..... Det blir til vandrerhistorier til slutt...Men huff grusomt at ting kan skje altfor fort ja...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Ka i ... e det mulig, de må jo være vandt med sånne tilstander siden gitteret går ned og diverse.. og så rart at de ikke stikker ut av senteret med en gang, at det gjør det der... Men fytti katta altså, stakkars jente, hun må jo slite nå, huff... og uten hår så blir hun jo påminna det hele tida, huff.... Fikk helt vondt nå jeg..
frøken blå Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2008 Ja, kjenner jo uansett mammaen som fortalte dette. Gjelder venninnen til venninnen hennes, så tviler på at det er oppspinn. Helt fryktelig!!
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Ojjj...nifst, flaks de fant henne før det var forseint...de har tydeligvis rutiner på dette der siden de sikra senteret da....
belli72 Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har hørt denne historien før, men da av et familiemedlem som kjenner godt en som var på kjøpesenteret (dette var for øvrig i Spania). Kanskje er det samme historien? Uansett sverger min slektning på at dette er helt tilfelle! Jeg har vondt for å tro at det er sant, men virkeligheten overgår all fantasi....
Kjukka Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Ja, og akkurat en slik historie hørte jeg om fra Disneyland i Paris... helt lik, bare at det ikke var i London... Sånn venninna til onkelen til tanta til naboen til faren til svigermora.com
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Huff, kjente jeg ble helt dårlig nå
☆Anonymia☆ Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 seriøst ???¨Å HERREGUD.. stakkars lita.. fy faen..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 24. februar 2008 #19 Skrevet 24. februar 2008 Den har jeg hørt flere ganger også.. Flere som har fortalt meg den som en venninne av venninne-historie.. Noen ganger var det i Frankrike, andre i Østen... Mulig det har skjedd en gang, men det er i hver fall lenge siden... Og nå er den blitt en vandrehistorie....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå