Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Skulle kjøpe meg id pudder i går og da sa de at den ikke kunne brukes uten den kosten. Det hørtes veldig rart ut, jeg har så mange koster så det er kjipt med enda en kost.. Og så kostet den 300 kr!
Pampers123 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Du kan bruke en annen, men id kosten er bedre for den tar opp alle mineralene
snartmammapåny Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Så lenge du har skikkelig naturhårbørste så kan du bruke den. Jeg har en børste av et annet merke og den virker like bra som i.d børsten jeg har. derimot så er syntetiske børster ikke å anbefale. De fungerer svært dårlig til dette pudderet.
snartmammapåny Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Må bare tilføre noe til;) Så lenge du har en børste tilpasset mineralpudder så spiller det ingen rolle om det er i.d eller et annet merke;)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Har naturhårkost så da lar jeg være. Men får vel gå en annen plass å kjøpe pudderet for det virket nesten ikke som de ville selge meg uten ;-)
snartmammapåny Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Er jo bare å ta en spansk en å si at du alt hadde en slik kost i samlingen;) Så du trengte ikke en til;) Grunnen til at de nok vil selge deg kosten og sammen med sminken er nok for å sikre seg at du har en god kost og får et godt resultat. For kosten har mye å si, jeg prøvde først med en billig syntetisk børste. Det ble ekstremt DÅRLIG resultat. Kjøpte en annen børste, og det ble kjempe fint. Men uansett så ville jeg prøvd med den børsten jeg hadde først, og om det ikke funker så heller kjøpe dyr i.d børste da;)
snartmammapåny Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har forrsten kjøpt min i.d børste på ebay.com Kjempe billig der. (noe forøvrig i.d sminken også er;))
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Om du vet hvilken farge du skal ha, så bestill fra www.strawberrynet.com Skal visstnok være myyye billigere der. Evt. www.ebay.com
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Det skal jeg jammen gjøre=) Takk for tips!
snartmammapåny Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Bare et lite tips til;) Pass på størrelsen på boksene når du handler på nett. En full size boks slik som selges hos forhandlerne i norge er 9g. På strawberrynet har de hatt 2g bokser til 70kr. Altså er det ikke så mye å spare på å handle der. Derimot så er det mye billigere på ebay. Jeg har kjøpt 9g bokser det til mellom 150 og 170kr (inkl porto) (alt etter selger og auksjon).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå