Gå til innhold

energi under fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! syns jeg har hørt om folk som tar noen energi-tabeletter, eller dropser .. eller hva det nå er.. under fødselen?

Sånn at vi skal kunne få litt rask energi i oss underveis..

Noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan der være snakk om druesukker??

Skrevet

kanskje.. finnes det i tabelettform da?

Skrevet

ja, tyggetabletter med smak... kjempegode! Finnes på apotek vi jeg tror. aldri kjøpt her i landet før ...

Skrevet

Ja de er gode:-) Har funnet på noen apotek, samt noen helsekostbutikker.

Skrevet

Jeg har med sånne powerbars også som en kan kjøpe på sportsforretninger.

Har fungert utrolig godt under/etter trening for meg, så satser på at det skal gi meg litt ekstra.

Lurer på å ta med sportsdrikk/XL1 også

Skrevet

Da jeg skulle føde 1. mann måtte de ta vannet. Rett før fikk far beskjed av jordmor og kjøpe en sukkerdrikk, gjerne Cola og en sjokolade til meg. Jeg hadde da vært på føden da i nesten 10 timer... Så hun ville jeg skulle få opp adrenalinet litt... Om de hadde noen misjon er jeg ikke sikker på.............

Skrevet

Jeg har sverget til iskald cola, under begge fødslene mine. Kommer til å gjøre det denne gang og. Du blir sinnsyk tørst og da er det deilig forfriskende med colaen:)

Skrevet

Jeg fikk kald saft av barnepleieren:) Hun var ute og hentet mugge med saft og passet på at jeg drakk:) Hadde pakket ned nøtte og rosin-blanding, og snickers sjokolader og cola, men orket ikke tanken på noe av det. Kastet opp flere ganger før vi reiste til føden, så etter det fristet det ikke med mat. Men den saften var god:) Fikk mat etter fødselen med norsk flagg på brettet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...