Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Vi sitter i stua, jeg og mannen min og hører på en snuppe som visstnok ikke har tenkt å sove enda. Hun la seg kl 19. "ååh, wooooiiiiiiiiiii! (etterfulgt av et lite *bums*)" og så "gikk bjaa!" høres ut som hun kjører berg og dal-bane, bare joier og koser seg, synger litt for bamsen og sånt. "jeg hete fanny" kommer også med jevne mellomrom, samt "mammaaaa...pappaaaa...og fanny!..." ligger og forteller alt og ingenting til bamsen sin ;o) Hehehehe... må smile litt her vi sitter!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hehehehe så nydelig =)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hun får bare holde på...hihi...så lenge det ikke er hyl og skrik lar vi henne være til hun blir trøtt og sovner av seg selv. Men vi sitter her med nesten latterkrampe av og til, hun har helt sin egen "nå er jeg egentlig ganske trøtt, men orker ikke helt å tenke på det"-verden der inne akkurat nå *ler*
frøken blå Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Haha!! "Gikk bjaa" - den var bra!! =)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Hihi..ikke sant? Også gang på gang da! ....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå