Mamma til 2 prinser:) Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Som å vaske babytøy,ordne senga og vogna og kjøpe inn ting som bleier og stelleting osv?Er 31+4 i dag å bare kribler etter å begynne men føler det er så tidlig enda... Når begynner dere el har begynt?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg vasket klær, pledd, håndklær og sengetøy i uke 34.... Begynner permisjonen på Torsdag, så da skal jeg begynne å ordne di siste tingene..... har handlet inn stelleprodukter, men ikje bleier... har fått en del i apotekpakken og liberopakken... så kjøper ikje før jeg har funnet ut hvilken av di som passer best... ikje vits i å kjøpe bleier som du kanskje ikje får brukt.... senga skal jeg ordne når jeg kommer jeg fra sykehuset, tar ikje lange tiden det ) er 36+6 i dag..... Men du begynner når du selv vil ) er ingen fasit svar på det ) Lykke til... Er kjempe gøy )
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Ja jeg smører meg med tålmodighet her jeg....Prøver å finne andre ting å gjøre her hjemme da nå som jeg er hjemme daglig. Men er som du sier så koselig så gleder meg til å begynne:)
Mammaen til Turid Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 er nå 31 uker på vei, og vogna, stellebordet og klær, pluss diverse småting er i hus.. klærna er vaska og lagt på plass i stellebordet.. senga er betalt, og skal hentes neste uke.. mangler egentlig litt småting pluss bilstol, men den skal komme ihus rett over påske (må fordele litt, det koster jo tross alt å få en liten en.. =) ) så vi begynte vel skikkelig når jeg bikka 30 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå