Gå til innhold

Når begynner dere å ordne klart ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som å vaske babytøy,ordne senga og vogna og kjøpe inn ting som bleier og stelleting osv?Er 31+4 i dag å bare kribler etter å begynne men føler det er så tidlig enda...

Når begynner dere el har begynt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket klær, pledd, håndklær og sengetøy i uke 34....

Begynner permisjonen på Torsdag, så da skal jeg begynne å ordne di siste tingene..... har handlet inn stelleprodukter, men ikje bleier... har fått en del i apotekpakken og liberopakken... så kjøper ikje før jeg har funnet ut hvilken av di som passer best... ikje vits i å kjøpe bleier som du kanskje ikje får brukt.... senga skal jeg ordne når jeg kommer jeg fra sykehuset, tar ikje lange tiden det :o)

er 36+6 i dag.....

Men du begynner når du selv vil :o) er ingen fasit svar på det :o)

Lykke til... Er kjempe gøy :o)

Skrevet

Ja jeg smører meg med tålmodighet her jeg....Prøver å finne andre ting å gjøre her hjemme da nå som jeg er hjemme daglig. Men er som du sier så koselig så gleder meg til å begynne:)

Skrevet

er nå 31 uker på vei, og vogna, stellebordet og klær, pluss diverse småting er i hus.. klærna er vaska og lagt på plass i stellebordet..

senga er betalt, og skal hentes neste uke..

mangler egentlig litt småting pluss bilstol, men den skal komme ihus rett over påske (må fordele litt, det koster jo tross alt å få en liten en.. =) )

så vi begynte vel skikkelig når jeg bikka 30 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...