Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Er sånn i tvil... Mimmi er 2 år, forrige fredag våknet jeg av at hun skrek om natten og var blitt vedlig forkjølet. Jeg var usikker på om det var halsen eller ørene, hun har hatt dårlig matlyst men vært i passe fin form om dagen, på kveldene har hun fått 38 i feber. Denne fredagen gikk vi til lege for da hadde det jo gått en uke, legen sa hun var litt rød i halsen men trodde det var mest ørebetennelse. Men hun kunne ikke se noe i ørene pga mye voks. Hun sa det ikke var nødvendig med crp prøve.. Hun skrev ut penicillin så var den saken klar, men jeg synes det var litt dårlig? Mimmi er jo blitt litt bedre men er enda etter over en uke litt slapp og full av slim, gråter ikke om natten nå da men. Pencillinen står urørt i kjøeskapet, bør jeg gi henne? Hva hadde dere gjort??
mamma-til-2-jenter Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Penicillin-mixtur har dårlig holdbarhet. Sjekk det ut først. Hvis legen hadde sagt det, hadde jeg gitt henne penicillin. Hun hadde jo ikke tatt noen skade av det. Men jeg hadde nok begynt med en gang da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Så sant den kan brukes nå, så hadde jeg gitt den..
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hentet den på fredag så den kan brukes i 14 dager fra da, får vel gi den. Håper hun blir fort helt bra nå...
solstråle69 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville tatt en tur til, og forlangt en crp. Merkelig at penicillin ble skrevet ut uten at dette ble tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå