dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg svarte deg langt oppi tråden men, du så det ikke.... Jeg er ikke såret over noen tilbakemeldinger på denne tråden. For meg er dette viktig, og interresant! Det er jo helt tydelig at problematikken ikke er helt ukjent for folk, og det er jo det som er så spennende. Vi sliter med vårt og det er helt i orden. Jeg er takknemlig for at dere ville bli med meg på denne smatalen, for jeg har hatt behov denne helgen for å snakke om disse tingene! så ikke tenk på noe av det verken som kritikk eller noe annet. dine erfaringer er like viktige som ine. Det er jo det som gjør oss til oss. klem til deg fra meg, og tusen takk for heiing!!!
Maud Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Enig. Det er jeg som skal beklage som ble for skarp i kantene :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Mens jeg da... jeg mener at dette ikke er en tråd for beklagelser. vi er jo fortsatt en haug av voksne folk som har vettet i behold, og "hjarta på rette staden" Da er det plass til meninger som er litt tydeligere enn andre. idefix, tydelig i sin mening, klatten i sin, maud i sin , jeg i min... vi er jo damer som har erfaringer og tanker og holdninger og ideer som gjør at vi snakker som vi gjør. Jeg elsker at det er sånn, og jeg mener det er plass til alt dette! Jeg mener virkelig det! Enig eller uenig, det er nesten så det er uinterresant, for jeg kjenner at disse smatalene utvikler meg, og det er artig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Nettopp Dritgrei!!! Det synes jeg også:-) Vi kvinner kan alltids bli bedre på å løfte hverandre opp enn å tråkke hverandre ned!!! Det kvinnelige fellesskap er det sterkeste i hele verden når det får blomstre fritt:-) Jeg lærer også mye, på godt og vondt her inne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Nææææææææææææ fort gjort å miste jobben da )) Av sånne kvinnelige fellesskap ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Les om igjen da..........NÅR DET FÅR BLOMSTRE FRITT.........ikke under argusøyne og med pressen hakk i hel som med DEN kvinnegjengen da;.) Eller..........hadde kanskje pressen nærmere enn vi likte vi også;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Bla bla....Jeg er bare ute etter å ha det litt gøy i kveld jeg. Er alene hjemme og har ikke vært så dårlig i bekkenet siden jeg lå å fødte. Så mest av alt trenger jeg en god latter. Håper noen har noe moro på gang, for her er det bare sorgen. Har aldri følt meg mer handikappet noen gang.......Det var jo ikke dette mannen min giftet seg med:o))
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Hei og hopp, jeg fikk litt panikk, tenkte at nå har jeg vært like fæl som den dama vi diskuterte...Godt at du ikke ble lei deg. Du må ha lykke til videre...En ting kan vi iallefall takke våre svigermødre for, mennene våres :0) Uten de hadde vi ikke hatt de her... Kjempe klem tilbake :0)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 uten mannen min hadde livet mitt vært fryktelig trist og kjedelig... hhan er jo best i test! men fryktelig TRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆG da, hvis han er litt trøtt eller bare sånn helt til vanlig ;-))
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Hehe noen menn er ikke så raske i avtrekkeren, gubben skulle ta en telefon idag tidlig, den samtalen har han nå:0) Ikke alle som rir den dagen de saler på hesten veit du ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå