Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Babyen ligger med hodet ned og hodet er festet. Jeg kjenner mest bevegelser på høyre side av magen. Der kan jeg kjenne armer og bein, både litt nede og langt oppe. På venstre side kjenner jeg kun større deler, noe som sikkert må være rumpen og ryggen. Er det normalt at det er mer bevegelser på den ene siden fremfor den andre?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Har det slik jeg også.... Hode ligger ned her, men ikje festet.. eller kanskje festet nå, det vet jeg ikje får i morgen... men kjenner mest liv på høyre side og litt nede.... så er det steinhardt på venste side... så det er nok rompa og ryggen ja..... )
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror det er helt normalt å kjenne mer på den ene siden enn den andre. Jeg har selv kjent mest på høyre side siden jeg kjente liv...og nå er det akkurat som du sier at jeg kjenner armer og bein på høyre side og lissom store deler på venstre side.
mamiladi Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hos meg ligger også nurket med hodet ned, og festet. Jeg kjenner mest på venstre side. I går var jeg faktisk helt øm midt på venstre mageside pga sparking. :-)
mamiladi Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Jo, og så må jeg nevne noe som jeg synes er så koselig :-) Hvis jeg kosestryker på høyresiden av magen der hvor ryggen og stumpen er, så får jeg respons på venstresiden med armer og bein som dytter. Er så herlig!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Dette er helt normalt. Det er faktisk den mest vanlige måten for en baby og legge seg til rette før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå