Lotta med novembergutt Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Eller i dag?! Er så usikker siden syklusen min ikke var helt normal denne måneden .. Fullt kjør i dagene fremover også, så tror ikke jeg rekker å kjøpe test før til onsdag! Kjenner at jeg kvier meg ordentlig til å teste også - gruer meg sånn til skuffelsen:( Og neste måned er jeg bortreist rundt EL, så da blir det ikke før i april igjen... Huff, nå er jeg negativ her, kjenner jeg. Fortsatt ingen symptomer, så jeg får tenke realistisk, og er egentlig veldig forberedt på tanta! Lykke til til dere andre
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei Lotta Hvordan går det med deg? Er så spent, siden vi hadde så lik syklus denne mnd.. Krysser fingrene for deg!!! *klem*
Lotta med novembergutt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Oioi - gratulerer med spire!!! Det hadde jeg ikke fått med meg! Så utrolig koselig! Tenkte meg det ja, med alle de symptomene du hadde Her er det fortsatt ingen tegn til TR, ikke har jeg kjøpt noen test heller... Tenkte gi det litt tid, siden jeg er så usikker på _når_ jeg egentlig forventer mens...Har satt fristen til torsdag tror jeg - har det ikke skjedd noe til da så tester jeg. (om jeg klarer å vente så lenge da) Fortsatt ingen andre symptomer en masse murringer/stikkinger og ømme pupper. Klem
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Takk for det Jeg skulle jo vente til mandag med å teste, men klarte ikke å vente. testet allerede lørdags morgen.. Ble veldig overrasket over at den var positiv så tidlig, men så utrolig glad!! Hold meg oppdatert da!
Lotta med novembergutt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Det skal jeg gjøre! Nå har jeg i det minste gått steget og kjøpt en test CB digital for å være sikker! Så egentlig kan jeg vel ta den nå...?! Men jeg går liksom og venter på dag 28, siden det er da mensen pleier å komme. Meeen - jeg hadde jo EL tidligere, så mest sannsynlig er jeg over IKM! Mulig jeg tester i morgen tidlig - da er jeg alene hjemme, og kan være greit med tanke på alle følelsene som kommer, uansett resultat
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Så bra Vent til i morgen tidlig, og bruk morgenurinen.. så blir det i allefall mest mulig riktig resultat. testet med en "first signal" test på etermiddagen samme dag som jeg fikk den kjempe positive cb`n på morgenen. Den på ettermiddagen var veldig svak.. så derfor måtte jeg ta en ny cb dagen etter, sånn for sikkerhets skyld.. Jeg synes også det er greit å teste alene, i ro og fred, og få tid til å samle tankene og følelsene etterpå.. Jeg ventet til sent på kvelden med å fortelle noe til samboeren min, måtte liksom få kjenne litt på følelsen alene først Ønsker deg lykke lykke lykke til i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå