Gå til innhold

IKM i morgen!

Lotta med novembergutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller i dag?! Er så usikker siden syklusen min ikke var helt normal denne måneden ..

Fullt kjør i dagene fremover også, så tror ikke jeg rekker å kjøpe test før til onsdag! Kjenner at jeg kvier meg ordentlig til å teste også - gruer meg sånn til skuffelsen:( Og neste måned er jeg bortreist rundt EL, så da blir det ikke før i april igjen...

Huff, nå er jeg negativ her, kjenner jeg.

Fortsatt ingen symptomer, så jeg får tenke realistisk, og er egentlig veldig forberedt på tanta!

Lykke til til dere andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lotta :)

Hvordan går det med deg? Er så spent, siden vi hadde så lik syklus denne mnd.. Krysser fingrene for deg!!! *klem*

Skrevet

Hei!

Oioi - gratulerer med spire!!! Det hadde jeg ikke fått med meg! :D Så utrolig koselig! Tenkte meg det ja, med alle de symptomene du hadde :)

Her er det fortsatt ingen tegn til TR, ikke har jeg kjøpt noen test heller... Tenkte gi det litt tid, siden jeg er så usikker på _når_ jeg egentlig forventer mens...Har satt fristen til torsdag tror jeg - har det ikke skjedd noe til da så tester jeg. (om jeg klarer å vente så lenge da)

Fortsatt ingen andre symptomer en masse murringer/stikkinger og ømme pupper.

Klem :)

Skrevet

Takk for det :)

Jeg skulle jo vente til mandag med å teste, men klarte ikke å vente. testet allerede lørdags morgen.. Ble veldig overrasket over at den var positiv så tidlig, men så utrolig glad!!

Hold meg oppdatert da! :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! :)

Nå har jeg i det minste gått steget og kjøpt en test :) CB digital for å være sikker!

Så egentlig kan jeg vel ta den nå...?! Men jeg går liksom og venter på dag 28, siden det er da mensen pleier å komme. Meeen - jeg hadde jo EL tidligere, så mest sannsynlig er jeg over IKM!

Mulig jeg tester i morgen tidlig - da er jeg alene hjemme, og kan være greit med tanke på alle følelsene som kommer, uansett resultat :)

Skrevet

Så bra :) Vent til i morgen tidlig, og bruk morgenurinen.. så blir det i allefall mest mulig riktig resultat. testet med en "first signal" test på etermiddagen samme dag som jeg fikk den kjempe positive cb`n på morgenen. Den på ettermiddagen var veldig svak.. så derfor måtte jeg ta en ny cb dagen etter, sånn for sikkerhets skyld.. :)

Jeg synes også det er greit å teste alene, i ro og fred, og få tid til å samle tankene og følelsene etterpå.. Jeg ventet til sent på kvelden med å fortelle noe til samboeren min, måtte liksom få kjenne litt på følelsen alene først :)

Ønsker deg lykke lykke lykke til i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...