Nullenusken Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Antar ingen har savnet meg, men ville bare si hei jeg... Har blitt så sliten og lei av all prøvingen at jeg orker ikke å tenke på babyer lengere... Jeg skal til utredning 13.mai og har derfor prøvd å fokusere på andre ting... Jeg har nå begynt med undulatoppdrett, noe som er veldig spennende... Vil bare si lykke til alle sammen, både gravide og prøvere!!!!! Veldig glad i dere alle sammen Håper jeg kan være aktiv her igjen snart, at plutselig spiren sitter her... Har gått helt surr i hvor mange pp jeg er nå, hehe...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Heihei Nusken`! Klart jeg husker deg!! Du er da ikke glemt vettu! Satser på at det er en liten spire som klorer seg skikkelig fast snart! det har dere fortjent!
mamiladi Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Prøver å sende litt babystjernestøv til deg ;-) Undulatoppdrett hørtes koselig ut :-) hi hi ser for meg de små undulatnurkene. Masse lykke til!!! Håper at spiren plutselig sitter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå