Gå til innhold

har jeg kjæreste, mon tro?? STRESSA! litt langt innlegg. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en fyr på nettet faktisk:..!!! traff han to dager etter at jeg la ut profil. Han bor på den andre siden av landet, har to barn. Pga,. at han har en utdannelse som han har tatt nylig- og pga jobbsituasjonen blir det vel til at han flytter til min landsdel etterhvet.. så det er ikke det som er problemet,

Tingen er; vi klaffer på alt, om forhold/jobbe med det/kjærestetid, barn- begge vil ha et barn til osv, -. vi ler sammen og har en god kjemi. Så kommer han hjem til meg for første gang nå i helga (vi har møttes på nøytral grunn før) . Jeg er jo vant til å være alene, liker ikke å ha folk "gående oppå" meg, men slik blir det jo når man har overnattingsbesøk. Og jeg blir så stressa. Vil ha litt "space". HAn er så forelsket, stirrer meg dypt inn i øynene. HELE TIDEN. stryker på meg , sier koselig ting osv.

Jeg sitter og ser på at jeg synes han er feilproposjonert!!??????? ALT annet klaffer mellom oss, bortsett fra at han kanskje er noget intens.. Og at han er feilprop. ?!? Det har jo ingenting å si. Lurer på om jeg leter etter grunner for at det ikke skal gå...?!? Jeg har det jo greit alene, jeg koser meg med datteren min og vennene mine, huset mitt og jobben min.

Han spurte litt hvordan vi sto før han dro i dag. Og vi var vel enige om at vi var lenger enn date-nivå-.. mer nærmere k-ordet som jeg er så redd for(som han sa...han vet jeg er litt stressa)... kjærester....og han sier han er glad i meg... suuuuuukk. angst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skummel sitvasjon...jeg har nesten alltid fått kaldeføtter selv når noen har vært så kjapt forelseket i meg...

satt deg ned og tenk gjennom hva du føler selv- du må være 100% ærlig med deg selv da finne du det ut..

lykke til!

Skrevet

hei:)

som å lese min situasjon akkurat nå. jeg har vært singel i 8 mnd, men blir stressa da jeg har så mange barn..

men han er en knall gutt å virker oppriktig interesert i meg så jeg tar sjansen:)

jeg liker han i allefall godt:)

du må bare stole på deg selv:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...