Gå til innhold

i dag rullet hun rundt:)


mammo+spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid gøy når noe nytt skjer. Jenta mi har gjort det mange ganger alt..men jeg spurte fysioterapeuten og hun sa at det ikke var en bevisst handling før de ble litt eldre..at nå var det bare fordi de tippet rundt da..å jeg som trodde hun gjorde noe stort..hehe:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rullet tulla rundt bevist i går, en dag etter hun ble 4 mnd. Har sett hun har prøvt i et par uker. Rullet rundt ved flere anledninger men i går rullet hun flere ganger etter hverandre. I dag ruller hun med en gang jeg legger henne på rygg. Hihi morsom å se. Ble plutselig stor baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her har også prøvd iherdig hel uka å snu seg rundt, men har ikke kommet seg helt over, skulderen var lissom i veien. men i morges klarte hun det helt selv! gikk på kjøkkenet for å lage meg frokost mens hun lå på babygymen, og når jeg kikka innom, hadde hun snudd seg! snudde henne tilbake noen ganger, og hun snudde seg flere ganger! :)

er snart 4 mnd

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi har "rullet"fra mage til rygg flere ganger, men her om dagen rullet hun fra rygg til magen- er jo så gøy!Hun har ikke gjort det fler ganger etter den ene, men kommer vel snart. Blir 4 mnd i morgen. Er så gøy å følge utviklingen nå, skjer så mye hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...