Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 sorry..jeg skal aldri mer komme med noen frekke kommentarer til deg hva brann fotball angår. var på Goodison torsdag og så kampen mot Everton..Ja; de blir overkjørt - selv om resultatet likevel er noe urettferdig -- og guttene er klart ikke i form i februar. men for en supporterskare! DE overkjørte Evertonfansen til fulle..Superlivlig gjeng. Må være ufattelig gøy å være på stadioen - jeh ha'kke sett på makan, jeg :-) så.............. hm.. hmmmmmmmm hm........ HEIA BRANN --HÅPER PÅ 09-
Monajenten Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Å nei men så koselig!!!!! :-D Og så heldig du er som var der *sukk* Er også enig i at selv om det ble overkjørt, var det ikke rettferdig resultat. Det er det som er så herlig! Vi ( :-D ) er en fantastisk supportergjeng, og Brannsupporterne blir ALLTID hørt, og de synger selv om de ligger (laaaaaangt) under! Det er sånn det skal være :-) Og på kampen hjemme mot.....Hamburg tror jeg, så begynte ikke de å synge før de scorte. Det er dåååårlig! Og akkurat sånn er det med West Ham også, de synger uansett!!! Heeeeeia Brann og West Ham:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå