Gå til innhold

Barn på over 4 kg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg har litt skrekken for å få et stooort barn,vet ikke helt hvorfor men bare har det sånn.Vet jeg blir glad uansett da...Men skal ha Ul nå om ikke lenge så håper de kan si noe om størrelsen da!

Men lurer på hvilken størrelse barna bruker om de er over 4 kg.Litt sånn i forhold til ting jeg kjøper,om 50-56 vil passe,det vil det vel kanskje ikke el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var 4.2 kg og 52 cm da han ble født (synst han var bitteliten jeg;)

Men han brukte litt 50 de første ukene, hadde ikke så mye av den str, og 56 brukte han til han var over 3 mnd!!

Skrevet

Såpass ja....å nå ble jeg glad:)Har lissom for meg at de er så mye større,men de er jo helt sikkert ikke det som du sier.Tusen takk:)

Skrevet

50 var akkuratt i ninste laget til min.. rett inn i 56...

4,5kg og 54cm...

Skrevet

Vår baby var 4,3 og 54 cm. Vi begynte rett på 56 og det varte i knappe 2 veker før vi måtte hoppe over på 62. Hentesettet i str 50 fikk vi aldri brukt!

Skrevet

Vår gutt var 4,2 og ca 52 cm, brukte 50 i noen uker og 56 til han var nesten 3 mnd

Skrevet

ja, blir litt skumelt å tenke på:/ i vår fam er det vanlig at barna ligger mellom 4-6kg, så håper virkelig at den lille blir liten slik som sin far;)

jeg var selv 4500g og 51cm og brukt str60 med en gang. men har kjøpt hente sett i 56 jeg:) tror d er stort nokk:)

Skrevet

Vår gutt var 4460g og 52 cm da han kom til verden. Han gikk rett i str 56. Syntes den gangen at 50 ble litt knappt... Så alle tingene jeg kjøpte i str 50 ble pakket vekk med en gang..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...