Gå til innhold

Haha, nå kommer et familiemedlem på tv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må se det jeg! Hehe, Sing Bee eller hva det heter....

Ojoj, jøje meg nå skal jeg kose meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han første.... Stian

Typisk han å melde seg på sånt! Han vant Robinson Ekspedisjonen i 2004 eller når det var. Et eller annet år iallefall.

*heia heia, hehe*

Skrevet

Veldig så mange familie medlemmer av deg som er på TV.

Hehehehe;D Skal røpe et familie medlem av meg som har vært på TV nå nettopp. "Norges herligste" olai Njå. Han som bodde på "bossplass". Han som samlet på så mye skrot og skulle resturere huset sitt til 100-årsdagen. Han er 91 år nå. Han tørket ut brødskivene for da holdt de seg i 1 år. Dass trengte han ikke, han hadde 100 dekar:;-)

Flaut!Men det er laaaangt ute i slekta! Mor og far er 4-menninger og begge stammer fra gården hans. Så er mange forfedre siden...

Skrevet

Heia Stian!! ;-)

Moro å heie på noen, så da får jeg heie med;-)

Jeg meldte meg forøvrig på det TV2-programmet med omtrent samme konsept - Kan du teksten. De ringte meg på fredag og likte visst søknaden min, så de ville ha meg på audition i dag:-o

Bare synd det var i Oslo og jeg måtte betale billetten selv, har ikke råd nå:-/ Og så er vi syke hele gjengen.

Men men, skal bli superstjerne istedenfor:-p

Skrevet

Hehe, ojsann! Jaja, man styrer ikke hvem man slekter på, er det ikke sånn? En som bor på en bossplass ja.... Koselig!?

Skrevet

Hehe, kult, slet med første sangen da :) Men har de meldt seg på, eller blir de bare plukket ut?

Skrevet

Haha... Stian vet jeg også hvem er...han er vel en kompis av en kompis av meg... feira nyttår med han i 2006... altså ikke sist nyttår, men året før liksom... :P

Skrevet

Aner ikke. Trodde han hadde meldt seg på? Han slet litt ja, hehe.... Bommer kanskje nå også?

Skrevet

Det er ikke en bossplass men han har gjort eiendommen sin mer eller mindre til det. 100 dekar stor eiendom;-) Han samler på ALT!

Har lest at kommunen vil tvangs rydde eiendommen.

Skrevet

haha,du er her ja ;) sitter å svarer på brevet ditt nå jeg.. hirr..

Skrevet

Filler'n der gikk han ut

Skrevet

Ah? Sier du det? Rart.... Liten verden vi bor i....

Skrevet

Jaja, er her nå ja! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...