Gå til innhold

Er du fornøyd med din Emmaljunga vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivt og negativt..

Tenker selv på å kjøpe en søskenvogn men vil ha tilbakemeldinger fra alle... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig fornøyd!!

Kommer ikke på noe negativt faktisk :o)

Skrevet

Har en Duo Edge kombi og er superfornøyd!! Kommer aldri til å selge den.

Skrevet

vi har emmaljunga smart duo combi (bilde kan sees i bloggen vår prinsene.blogspot.com) er sååå fornøyd med den, kjempesolid, good å trille og såå lett den er :)

Skrevet

Var kjempe fornøyd det første halve året, men ettersom hun ble tyngre ble vogna et mareritt å trille,, UTROLIG tung!

Ville nok aldri ha kjøpt emmaljunga søskenvogn, den må jo hvertfall være tung :) ville funnet en som var så lett som mulig.

Skrevet

Har en duo edge og ville ikke byttet med noen. Kjempefornøyd! Snuppa er 2 år og 2 mnd nå og vi bruker den fremdeles.

Babyen i magen skal overta den når den kommer.

Tror ikke jeg har et eneste minus :-)

Skrevet

vi har også duo edge kombi og er kjempe fornøyd med den.

vi bor kaldt og den har sånn thermo system, helt genialtog den er så stor at babyen har stor lass selv med lammepose oppi.

litt tung, men tar det som ekstra trenning

Skrevet

Har emmaljunga edge duo, elr noe i den dur. Super som bagvogn, men alt for tung som sportsvogn synes jeg da. Tung både å trille og løfte inn og ut av bil. Blir spesielt tung når didrik ligger å sover i den synes jeg, for da er ryggen helt ned og blir veldig tung å svinge feks. Men alt er jo smak og behag så ;)

Skrevet

Hmm, har sett på så mange nå. Teutonia sin å, men Emmaljuga sin ern fiiiiiin.. Har sett på de lette men de har ikke vendbart håndtak eller vendbar sittedel, er noe jeg absolutt må ha..

Skrevet

har en scooter og det er den beste vogna jeg har hatt..=)

den twin ceroxen ser jo kjekk ut da..

Skrevet

Hm. Vet ikke helt hva jeg skal si. Har Emmaljunga City Cross.

Den har flere irriterende småfeil, som jeg ikke hadde forventet på ei så dyr vogn.

Understellet og håndtaket er skjevt. Det vistes ikke så godt da vi brukte City bagen, men nå som vi har byttet til sportsdelen er det tydelig.

Kalesjen er trang når man skal regulere ryggen i sportsdelen. Den er også litt slarkete, enda vi bare har brukt den i 2-3 mnd. Lurer på hvordan den er om et år..

Trykknappene på trekket er vanskelig å få til å sitte, de spretter av hele tiden.

Selene som skal gå over skuldrene starter kjempehøyt, langt over hodet på barnet, så vi kan ikke bruke dem.

Som sagt hadde jeg ikke forventet dette av ei vogn i den prisklassen.

Men ellers er vogna god. Er veldig glad for at den er så lett som den er.

Skrevet

Jeg har duo edgen, er førnøyd, men som sakt lengre oppe så hadde jeg forventet mer av den siden den var så dyr.

Baggen er perfekt så lenge unge bare skal ligge, men når de begynner å bli nyskjerrig å syntes det er kjedelig så se opp i kalesjen heletiden så er den ryggen forferdelig, altså den er nesten helt rett opp, en baby på 4-5 mnd kan ikke sitte sånn, da må den pakkes opp med pyter og alt, å vis den skal sitte med den rtygge så kan man ikke ta på det trekket, isåfall ligger det helt oppe i ansiktet.

Sportsdelen, er helt grei.

Det dumme er at selene er festet helt oppe i ryggen, ovenfor hodet til ungen, trekket på denne og går helt opp i ansiktet når barnet skal sitte helt rett i ryggen...

syntes egentlig at sprortsdelen er litt trang og, hvertfalll nå om vinteren.

Men ellers er jeg veldig fornøyd, jeg valgte denne vognen egentlig bare pga utseende, men angrer ikke=)

Skrevet

Å btw:P

Du sier du ikek har sett noen med vendbar håndtak og det, men jeg har en venninne som har en søsken vogn som er vendbar!!=PDen er uuutrolig fin og=)

Skrevet

Hva??Hvilken vogn mener du? Hmm...

Skrevet

Hei! Er city crossen din også skjev!!? Jeg klikker! Var å klaga på den og fikk til slutt nytt understell! men nå når vi satt på sportsdelen ser jeg at det ennå er sjevt! Det var faktisk mange av de i butikken også! Dette må jo være en prosuksjonsfeil vel??

Skrevet

Har City Cross og er kjempe fornøyd. Genialt at baby delen er lett å ta av og på og ikke minst lett i vekt slik at man kan ta den med inn når man er på besøk. Vi fikk brukt bagen til han var ca. 8 mnd og da byttet vi siden han kun ville opp å sitte. Sportsdelen er romslig og stabil og lettkjørt. I tillegg har den mange praktiske lommer som ikke gjør deg 100% avhengig av å ha med stelle bag/ veske på tur.

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen over. Vil tro at det må ha vært en mandagsutgave.... Eneste jeg kan si meg litt enig i er at selene begynner litt høyt oppe.

Skrevet

Ok prøvde vogna på jenta mi og syns ikke slene var så høyt oppe men så er hu nesten 80 cm lang nå vil jeg tro. Lang og snart 11 måneder.. hehe...

Skrevet

Oy! Baggen er for trang for pjokken min på 6 mndr! Har vært ganske trang med pose i en god stund nå

Skrevet

jepp!

har city dross, og er veldig fornøyd!!! :)

Skrevet

CIty Cross har vendbar sittedel ikke sant?

Skrevet

Har Emmaljunga Duo Edge, 2004 modell, kjøpte den brukt i 2006 og jenta mi er den 3 ungen som har hatt den. Super kvalitet, veldig solid. Lun og god. Var veldig fornøyd med bagvogna, brukte den lenge fordi jenta var veldig liten da hun ble født. Var også veldig fint å kunne ha henne vendt mot meg i sportsdelen til å begynne med.

Sportsdelen er jeg egentlig ikke så fornøyd med, har brukt den fra ca august i fjor og frem til nå. Litt vanskelig å regulere ryggen pga trang kalesje, selene er festet veldig høyt oppe så ungen stanger i kalesjen (hun er 78 cm). Tung i oppoverbakker nå som ungen veier litt mer. Litt misfornøyd med fotbremsen, men den er annerledes enn på de nyere modellene. Måtte bytte et hjul pga den bremsen (en liten plastdings i hjulet som knakk), men det er det eneste som har gått i stykker. Fikk faktisk nytt hjul gratis hos forhandler selv om vogna ikke var kjøpt der :-)Har ikke hatt punktering en eneste gang og har ikke måttet pumpe ofte.

Nå kjøper vi ny vogn, men har stort sett vært fornøyd, i hvert fall med bagdelen.

Skrevet

Hmm, vanskelig valg det her, men jeg vil ha en vogn som er stødig, solig og god å trille. Løfte tungt gjør jeg til daglig i jobben min så den løftinga av en litt tung vogn skal jeg klare..

Skrevet

Har city jet og er super fornoyd med den.. ikke noe negativt om den

Skrevet

Ja jeg har edge duo vogna å er kjempefornøyd. Hatt den i 2,5 år nå å aldri opplevd noe negativt med den. Kommer til å bruke den til eventuelt neste barn også for den er omtrent like fin idag som den dagen jeg kjøpte den.

Skrevet

Aner ikke hav den heter, men den har det samme mønsteret som edge duo på seg, skal se om jeg finner bilde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...