ragna Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 hvorfor er det mer akseptabelt å kommentere undervekt? eller slankhet generelt for den saks skyld. "guuuuud så tynn du er" kontra "guuuud så feit du er" hvorfor er den ene verre enn den andre?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 fordi blader osv får tynnhet til og fremstå som det perfekte. også er det mange som tenker, jo mer jo bedre. og "heldige deg som er såååå tynn" men det ene er ikke nødvendigvis bedre en det andre
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Det har jeg lurt på også.! For et spøkelse du er nå.............fy så styggtynn du er........... I følge skravlere.mange av de er "feit" et ikke greit ord hehehe
ragna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2008 ikke sant angelica! jeg tok meg "opp" litt etter barna, men var ekstremt tynn som tenåring, selv om jeg spiste som en hest. da fikk jeg ofte slengt ræva kommentarer som "er du sikker på at du ikke har en spiseforstyrrelse?" "går du på barneavdeling for å kjøpe klær?" osv....selvsagt var det de BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLFEITE som slang med leppa. jupp, herlig å generalisere litt.
ragna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 nja, ikke helt enig mortilgunnar, jeg vil si at magasinene også er overfokuserte på å "ta" de som er tynne; "se se, hun har spiseforstyrrelse---hahahahaha" vet ikke hva som er best jeg.
Willemo Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Nå irriterer jeg meg litt over det motsatte da. Minsta mi er litt lubben, og alle syns det er veldig kjekt å kommentere at hun er det når resten av familien, særlig søskna er syltynne. Daglig får hun kommentarer som går på tykke kinn, mage, lår, rumpe, håper bare de slutter før hun kommer i tenårene. Hun er egentlig kjempefin.
ragna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 selvfølgelig er hun kjempefin. det er det som er hele cluet i tråden jeg laget, hvorfor kommentere enten den ene veien kontra den andre veien? ingen av delene er særlig bedre enn den andre. jeg blir bare så oppgitt over det kroppshysteriet vi blir utsatt for, begge veier.
Willemo Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Det er litt som med vær og vind, syns jeg. Det er noe som er lett synlig og lett å kommentere når en ikke har formye å konversere om. Jaja, fælt som det blåser i dag og tynn er du fortsatt, hehe.
ragna Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2008 ja, men det viser jo bare hvor kroppsfikserte vi er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå