Gå til innhold

Jenta sover, i SIN SENG!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herregud, var jo ikke noe problem i det hele tatt! Har prøvd før, men da har ho ikke vilt, og slått seg vrang så det holder bare ho har sett på døra til rommet sitt... men nå, jaggu!

Jeg var bestemt, på en rolig måte, at der skulle hun sove, basta bom..og jaggu :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig???

Håper hun holder seg i senga si helt til du vekker henne i morgen tidlig.

*kryss, kryss*

Skrevet

Grattis! Som vi "snakket" om tidligere så varer jo ikke disse fasene evig :) Har du madrass på rommet deres om natten tilfelle hun kommer inn nå?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

veeeeel, og tro at jeg må vekke henne er vel litt over the top, men lov og håpe ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takktakk ;o)

Har en madrass liggende ja.. men jeg sa klart ifra, at hun måtte sove heeeelt til i morgen. Ho har ikke lagd en lyd siden ho la seg, enda ho pleier og dra disse "du mamma.....kan du komme ned litt".... Hehe :) Deeeeilig :D

Skrevet

Ja der kan du se :)) såutrolig deilig..noenganger må man være litt bestemt- for alles skyld

Skrevet

Så bra! :)

Vår sover i sin egen seng enda. men her pleier ikke problemene begynne før om natta når han kommer over.

:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, får tro ho holder seg der.... Har jo hatt til vane for og tusle usett inn iløpet av natta her, men den kampen skal jeg jaggu ta om den kommer! Nå skal gubbers være hjemme til mai, så slipper og være uthvilt på en stund, hehe :)

Skrevet

Sant det. Nå er dte bare å være trøtt som faen hele tida! Ho ho, good times:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...