Gå til innhold

det er vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det sprenger og skjærer mellom beina... sjekket litt med speil, så ut som det er mye åreknuter der... ekstremt hovent på ene siden...

svir når jeg tisser, men har bare +1 på prøva... legen mente det var klamydia og jeg måtte komme med ny prøve... blir litt fortvilet.. både jeg og sambo skjekke oss i sommer pga planlagt barn...

håper på en annen løsning... ellers har han vært utro...

noen annen forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble klippet under fødsel sist... på venstre side.. er der det er hovent, fullt av åreknuter, og ømt og vondt... kjennes mest ut til at det er der det svir når jeg tisser...

HI

Skrevet

Det kan være arrforandringer, og hovenhet pga det. Blodtilførselen til kjønnsorganene øker normalt i et svangerskap. Du sjekket deg sist du var hos legen da? Det tar vanligvis ikke så lang tid å få svar på klamydiaprøve... Hvis ikke, anbefaler jeg deg å bestille ny time, slik at du får sjekket opp hva det kan være.

P.s: det er ikke typiske klamydiaplager du beskriver her.... :) Så jeg tror du kan satse på at mannen din har rent mel i posen :)

Lykke til :)

Skrevet

mener selv at gubben er til å stole på... han er jo egentlig bare på jobb eller hjemme... legen ville ikke høre... måtte komme med urinprøve til klamydiatesting... jeg skjekket det når vi tok ut spiralen... han skjekket seg og.. en mens så var jeg gravid...

Skrevet

Så dumt at legen ikke tok deg på alvor da! :(

Som sagt så høres ikke dette ut som noen typisk klamydia for meg... Men ta den prøven da, så får dere utelukket det. Er som regel bare å levere urinprøve på legekontoret, trenger ikke time til det. Hvis testen er negativ, så bestiller du deg ny time hos legen din, og krev at du blir tatt på alvor. Det høres ikke spesielt godt ut å gå slik som du gjør...

Skrevet

kjenner det er vodt om jeg er litt hard i magen og må ta i litt for å gjøre nr.2... skal levere prøve i morra... de tar meg kanskje på alvor når de får svaret... regner med at det er negativt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...