silhah og emilie Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 må kjøpe en siden jeg skal være dagmamma... den må være lett, billig og god å trille det må også være mulig å legge ned ryggene
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Dytte dytt, jeg lurer å.. hehe
Elle Vilde Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 GT safari er fantastisk! Den koster 4000,- så billig vil jeg ikke si den er, men jeg fikk kjøpt den på halv pris på babyshop på våren for et par år siden, så det kan jo hende de skal ha salg etter hvert nå også. Den har tre hjul (svingbart/fast forhjul), ryggene kan legges ned separat, og kalsjen er høyt opp, min eldste på over 1 meter stanger fortsatt ikke i "taket". Den er faktisk like lett å trille med to barn i som kombivogna med et barn i! Hvis jeg bare skal ha med den eldste, velger jeg ofte denne vogna istedenfor den lille trilla (Brio Sitty), fordi den er så god å trille! Jeg hadde forøvrig Teutonia mykbag oppi til den yngste i begynnelsen. Det fungerte kjempefint.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 OTH OTH OTH OTH OTH *siiikle* Men billig?! Nei, ikke brukt engang er den billig. Carenas nye er billig, og helt ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå