Gå til innhold

far har klippet småen igjen... arg

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir litt småirritert. første gang så klippte far han og jeg sa til han at jeg syns det var noe vi kunne gjøre sammen. slik at vi begge kunne få være med på og bestemme. han nektet på at han hadde klipt småen.

så får jeg han tilbake i dag. uten lue selvsakt, slik at jeg skal se at han har gjort det igjen... jeg sier ingen ting. vet han gjør det bare for og vise at han er skjefen.

blir så irritert. mest fordi han gjør det for og være dust.

(ellers har vi et helt ok samarbeid som går ut på at han har småen når avtalen tilsier det, og om han ber om og ha han ekstra er det greit. vi krangler ikke. har i grunn en ok tone)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi...det hadde ikke bf tort å gjøre her...tror jeg ...

ble han fin engang?

Skrevet

han ble bare kortere. ikke noe drastisk. men nå er alle de små krøllene borte vekk :( men det er i grunn ikke så falig. det som irriterer meg er at han gjør det for og være dust. hadde han sakt "er det greit at jeg klipper småen i dag?" så hadde det vært greit.

men han gjør det bare for og være dust. tror det er fordi småen var syk og ikke kunne være der i natt. man han hadde han noen timer i dag. så da skulle han vel ta tilbake makta siden jeg forhindret samvær i går... selv om småen fremdeles hadde feber i dag....

har litt lyst til og ta det på på FVK neste gang vi skal dit. siden dette er 2 gangen det skjer... men vet ikke om det er vits i og lage bråk for

Skrevet

oi d fine krøllene,,,,

Høres nå ut sånn at det er en slags maktdemonstrasjon. Kjipt med sånne kamper...så unødvendige. Du kan nå sikker nevne saken på FVK hvis du får passelig anledning men noe stors sak tror jeg ikke er så lurt å lage. Siden dere har jo noenlunde ok samarbeid...synd å ødelegge det.

Men skal sannelig si at det er mange ganger at jeg også må bite tennene sammen slik at jeg ikke si for mye til bf..hender jo ofte at han har gjort ting som jeg er ikke så fornøyd med. Egentlig litt sånne fille ting men IRRITERENDE fille ting hvis du sjønner.

Skrevet

ja, jeg pleier aldri si noen ting. blander meg aldri inn i hans liv og hans måte og passe småen på. jeg er ganske vanskelig og krangle med... hehe..

så det blir ikke noe stor sak. måtte bare dele det med noen. for det er så tilbakestående teit og gjøre. det vitner om at han bare ikke har forstått at dette skal være ett samarbeid om og gjøre småens oppvekst best murlig.

fatter ikke hvorfor han skal være arg heller. for ikke vil han ha mer tid, ikke vil han ha mindre tid. ikke vil han ha et større sammarbeid. ikke vil han ha et mindre sammarbeid... så det er da i grunn ikke noe og være sur for. spess ikke at småen er syk...

Skrevet

det sies jo at vi damene er så vanskelige å forstå men vet nå ikke alltid hva disse mennene tenker. Tror vi må bare prøve å leve med det. ;-)

Skrevet

hehe... det er ihvertfall ikke vi kvinner som skal lage konkuranse og maktkamp av alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...