Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Må bare si at jeg har 35 dager igjen til termin,er førstegangsfødende og klar til å KOMME TIL HELVETE..!!! For det er jo mildt sagt dit du skal når du skal føde,hehe...
Tasso Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Eg må sei meg uenig. Min førstegangsfødsel va ikkje noke helvette. Syns eg hadde ein utrolig OK fødsel
Emilie&Markus Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Skriver under på en tasso.. Hadde også en veldig grei første fødsel, og gleder med faktisk nå til neste gang.. Ikke bare til å få se lillegutt, men selve fødselen altså.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Du vet ikke hva du snakker om merker jeg. Vondt er det å føde men det er ikke noe helvete nei. Jeg har født en gang før, fikk total ruptur etter at gutten ble tatt med vakum, men smertene er glemt da jeg fikk en nydelig gutt. Og om 7 uker så venter jeg nok en gutt, Gleder meg
mamiladi Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Huff da :-) Du må tenke positivt! Jeg er førstegangsfødende jeg også, og har nok ikke vært så stressa ang. fødselen som nærmer seg. Man vet jo ikke hvordan det blir. Smerter må vi jo regne med (vi har takk og lov tilgang til smertestillende i våre dager), men tenk for en sterk og utrolig opplevelse. Gleder meg masse til å få ut gutten min :-) Har snakket med flere som har født (blant annet ei som hadde hatt to selvvalgte hjemmefødsler) og en fødselslege, som understrekte at det er viktig å ikke gå inn i fødselen med masse spenninger og bekymringer i kroppen. Da jobber kroppen mot fødselen og veene. :-) he he det kan jo hende at jeg blir mer nervøs når jeg sitter der med veer og greier, men det får jeg ta som det kommer! Vi får heldigvis masse hjelp og veiledning. Lykke til!!! Du er ihvertfall ikke alene som førstegangs :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå