Gå til innhold

Er mannen deres her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså har nick her og sånn..

Sambo har begynt å vise litt interesse for dib.. hehe..

Litt koselig da.. Kanskje han registrerer seg etter hver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk prøvd og få han inn hit, men til ingen nytte. Men så bruker han verken msn,facebook eller andre slike sider/ting.

Skrevet

Nei, men det hender han kikker litt overskulderen min. Også hender det han ber meg sjekke ting "på forumet". Av og til keser jeg morsomme, tragiske eller rare tråder for han.

Skrevet

nei det har han ikke,han har null interesse for dette nettstedet..hehe..men han flirer godt de gangene han er her inne å leser...skjønner han godt.=)

Skrevet

nei det er han ikke:)

Skrevet

Nei, hehe...

Han har lest pappabøker og sånn, men han er ikke typen til å registrere seg på slike sider!

Skrevet

Samboeren min er her i ny og ne, og har eget nick. MEN noen ganger gidder han ikke logge seg på, og skriver innlegg under mitt nick uten at jeg vet det....Grrr, hater det;-)

Skrevet

Nei han er ikke her inne, men han titter ofte over skulderen min og leser litt :-)

Skrevet

Haha nei syns jeg ser det, men så er han irsk og ikke kan all norsk enda. Så tror ikke han hadde hatt den store "gleden" av å være her inne..

Skrevet

Han har faktisk registrert seg med nick en gang (tøffelhelten), men så vidt jeg husker var det kun for å legge en mld på forumet mitt om at han kjedet seg når jeg var her inne hele kvelden, haha. Kommunikasjon.. hæ? Neida...

Ellers holder det med høytlesning av artige tråder/svar :o)

Skrevet

nei detter er noe dame opplegg mener han på.

Skrevet

Nei. Kommer aldri verden til å komme inn hit heller...

Skrevet

Haha nei. Dette er kjerringforum syns jeg...greit at menn også lurer på ting, men ser ikke for meg at menn sitter her på skravlesiden og skvaldrer liksom :P

Skrevet

Joda, han har nick her inne. KimN

=)

Men han har ikke vært her inne mange gangene nei! hehe...

Skrevet

min var aktiv på dib i starten. Brukte mitt nick, tror jeg. En del damer her inne var jo klar over det. Han trengte hjelp og tips da vi fikk førstemann siden jeg var lenge på sykehus etterpå og dårlig når jeg kom hjem. Fikk myyyye god hjelp.

Ellers kjenner jeg ganske mange menn som har vært inne her og lest. Noen sjokkert, andre imponert. Når du søker på vintersko, amming eller kolikk ender du ofte med en link til et nettsted som dette:)

Skrevet

Nope....

Ikke som jeg vet iallefall! Hehe =)

Skrevet

Ja. Han kaller seg Spetakkel.

Skrevet

Nei, og han kjem nok ikkje til å komme inn her heller.

Skrevet

Nope, synes det hele er tåpelig :)

Men skulle ønske han kunen gå inn hit å lese litt tråder noen ganger hehe..

Skrevet

Kommer du til å banke meg ikveld nå? =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...