Gå til innhold

Hvor kjøper dere bodyer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger bodyer til lilemann som nå bruker størelse 92. Til nå har jeg handlet det meste på H&M og Cubus....,men det finnes ingenting i så stor størelse. Han er nødt til å bruke bodyer for ellers går han hele tiden med ryggen bar.

Jeg takker for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exit har de Name It bodyene, de er helt okei, litt tynne og dårlig kvalitet egentlig, men helt greit som undertøy under en genser feks. De finnes i alle fall i 92, mulig større også. Jeg kjøpte noen i str 90 på Bennetton i går, mulig de er for små til din men de virket ganske store i str. Veldig fin hals på de og nøytrale fine farger.

Skrevet

Nå bruker ikke minstejenta så stor str ennå men husker jeg kjøpte bodyer i str 92 på Lindex til eldstemann ihvertfall. Kapp Ahl tror jeg har det også.

Skrevet

Reflex har bodyer heilt opp til str 104. Spar Kjøp og, trur eg.

Skrevet

På Exit (Name It) og Baby Shop har jeg funnet.

Skrevet

Jeg vet at Kapphal eller Lindex har det. Jeg mener det er Kapphal, me noe usikker. Sjekk begge butikker for sikkerhets skyld :-)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp 5 bodyer til 149 kr på obs i str 92.

Skrevet

Tusen takk. det er Obs rett her borte,så da skal jeg iallefall stikke dit å se! Lindex og kappahl har ikke her hos oss iallefall,men skal sjekke litt andre steder.

Skrevet

Name it har bodyer som er større. JoHa også. Vi har Reflex-butikk her hvor jeg bor så det er der jeg kjøper bodyer. De har faktisk bodyer opp til 104 har jeg sett.

Bruker mest body vi også faktisk enda, kjekt under når de er mye ute i barnehagen. Vil forreste anbefale JoHa sine bodyer med bomull/ull- blanding. De er veldig fine nå på vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...