Gå til innhold

er dette normalt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa hadde 38.6 i feber for 40 min siden, fikk flytende ibux, og nå hadde ho 39.5 i feber.... er det normalt at den stiger så kraftig på så kort tid? med febernedsettende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er unormalt nei , har opplevd at flytende smertestillende/febernedsettende ofte bruker så lang tid på å virke...

Skrevet

Når kan jeg vente at den virker da?

Skrevet

Har ringt legevakten en gang ang hvordan forholde seg til feber, og fikk da beskjed om å sjekke på ny etter 5 kvarter. Da burde febern ha sunket.

Men hva slags termometer har du målt med? Vi kjøpte øretermometer til snuppa men det har vist seg å være helt upålitelig uten at vi har klart å knekke "koden" for å få målingene korrekte...

Skrevet

Kjøp stikkpiller i stedet, mulig det blir litt plunder når hun skjønner hva som skjer, men de virker myyye raskere.,

Vet ikke så mye om Ibux, les i pakninsvedlegget, det står sikkert hvor lang tid det skal ta før det skal virke der

Skrevet

Bruker vanlig temometer som skal måles med bak... men jeg så jo at ho blei dårligere...

Får ikke tak i stikkpillere i dag da, så det får bare vente til i morra. Menmålte nå igjen, og den var gått ned til 39.4....ikke mye men.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...