Pærefrø Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Snuppa hadde 38.6 i feber for 40 min siden, fikk flytende ibux, og nå hadde ho 39.5 i feber.... er det normalt at den stiger så kraftig på så kort tid? med febernedsettende...
WP-TLogPeanut Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Tror ikke det er unormalt nei , har opplevd at flytende smertestillende/febernedsettende ofte bruker så lang tid på å virke...
Pærefrø Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Når kan jeg vente at den virker da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Har ringt legevakten en gang ang hvordan forholde seg til feber, og fikk da beskjed om å sjekke på ny etter 5 kvarter. Da burde febern ha sunket. Men hva slags termometer har du målt med? Vi kjøpte øretermometer til snuppa men det har vist seg å være helt upålitelig uten at vi har klart å knekke "koden" for å få målingene korrekte...
Ducchini Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Kjøp stikkpiller i stedet, mulig det blir litt plunder når hun skjønner hva som skjer, men de virker myyye raskere., Vet ikke så mye om Ibux, les i pakninsvedlegget, det står sikkert hvor lang tid det skal ta før det skal virke der
Pærefrø Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Bruker vanlig temometer som skal måles med bak... men jeg så jo at ho blei dårligere... Får ikke tak i stikkpillere i dag da, så det får bare vente til i morra. Menmålte nå igjen, og den var gått ned til 39.4....ikke mye men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå