*ale* Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hvordan klipper dere håret til de små mennene? Maskin? Frisør? Lar det vokse og gro? Lurer på å prøve maskinen på håret hans men litt skeptisk...
Sjefsmegga Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 hehe...jeg har overlatt det til mamma jeg...ugnene sitter mye mer i ro til besteforeldrene :-D
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hårklipp er faktisk eit stort problem her i huset.... Maskina er han redd for.Og frisøren er han redd for. Har fått klipt han eit par ganger med saks..men han er litt skeptisk til den og...
Solitude Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Nå er han 3,5 år og endelig klar for å sitte noenlunde stille hos frisøren men tidligere har det vært en kamp både å få han til å bli klippet av frisør og hvis jeg prøvde med maskin hjemme. Engang når jeg hadde maskinen og han hadde vært så flink så fjernet jeg det endestykket (som man bruker for å være sikker på at man ikke tar for mye av) og selvfølgelig så lente han hodet bakover på feil øyjeblikk og fik en skikkelig fin stripe i håret... Ai,ai,ai.. ble militær sveis på han den gangen for å få alt jevnt.. hahaha Men enkelt er det ikke når de ikke er samarbeidsvillige
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Drar til frisør med han. Skal å klippe han for 5 gang neste uke.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Maskin hos frisør..hehe mamma trygler meg om å ikke klippe han så "pøbel" Har bestilt sånnt stykke til masjinen til sambo her hjemme så skal vi ta det selv
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 jeg aner ikke. far driver å klipper han ved gjevne mellomrom men nekter selvsakt på det... hadde jeg kunnet bestemme selv (uten at det ble bråk som ville gått ut over småen) så hadde jeg latt det vokse slik at han fikk søte små krøller
nickoline og supermann Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 klipper med saks hos frisøren. sånn passe kort guttesveis.
Sånn kan det gå Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 Både små og store menn (og jeg) klippes med maskina her i huset.
agent007 Skrevet 24. februar 2008 #10 Skrevet 24. februar 2008 Her går vi også til frisøren og klipper kort guttesveis med saks. Han elsker å gå til frisøren og klippe seg og maser i dagevis om at "nå vil jeg klippe meg"!. Sitter da også stille som et lys og nyter det ;-)
*ale* Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2008 Hmm.- Tror det endestykket til maskinen til sambo er ødelagt så han blir vel skikkelig superkort da... Får se om jeg moter meg opp ila uka.. Hvis ikke blir vel svigermor å gjøre det... igjen....
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Jeg klpper gutta mine selv. De har ganske langt hår, litt sånn 70-tall sveis. Pottesveis, som er litt oppklipt. Har brukt maskin på nabogutten, som jeg også (skam) klipper:) De ser jo bra ut, og så sparer vi en del lapper. De liker å bli klipt.
Gjest -<<- Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Maskin. Hanekam på én og skinna på én. Satser på de beholder den rutinen til de har råd til frisør sjøl.
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #14 Skrevet 24. februar 2008 Han har langt nydelig brunt hår! Veldig guttete i ansiktet og kroppen (5 år), så det ser tøft ut! Mammas lille rocker:-!
Verbena Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Så langt er det mamma som har klipt de. Har stussa litt med saks selv når det har blitt langt ved ørene innimellom. Men for et par dager siden kom eldste å sa at han ville ha sånn hår som xxxx og xxx (kompiser av meg og pappan) som har langt hår, og det skal han få lov til. Får se hvor lenge ønsket varer da. Og hva bestemor sier når vi kommer til de eller de kommer hit =P
prekæs Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 Hos en usedvanlig kjapp og god, gammeldags barberer av utenlandsk opprinnelse. Han får som oftest en pen gutteklipp, men nå driver jeg å sparer til en noe lenger frisyre på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå