Gå til innhold

Hva hjelper mot søthunger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn forferdelig søthunger. Kan godt spise et par sjokolader om dagen, og i tillegg stappe i meg en is. Vet at dette ikke er bra verken for meg eller lillegutt. Noen som har noen gode råd mot søthunger? Må legge til at jeg prøver å unngå sjokolade midt i uka, men av og til er fristelsen for stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et mineral om heter krom og mangan som ikke er farlig å spise. Jeg dobler dosen for å få best virkning. Fås på apotek og helsekost. Eller så kan du spise frukt og grønnsaker. Appelsiner og druer er søtt å godt.

Skrevet

det og syns jeg er vanskelig nå.for har så lyst på søtt.hater det.prøver å spise frukt,druer istedet men

Skrevet

Har du blender?

Jeg pleier å lage meg en fruktsmoothie om kvelden.

En banan, 1 dl yoghurt/ cultura/ biloa naturell 1 dl eple/appelsinjuice og bær fra fryseren. Du kan også kjøpe ferdige blandinger med skogsbær, jordbær etc i frysedisken. Bærene må komme rett fra fryseren for å få smoothien kald og riktig konsistens.

Skikkelig godt, sunt og søtt..

Tror det er lurt å prøve å holde seg unna sjokolade i uka, så kan man heller kose seg i helgene.

Skrevet

Etter at jeg begynte på vakr fra møllers så har faktisk søthungeren min forsvunnet.Jeg skjønte ikke helt dette,så las på pakken.

Det er faktisk krom i den,så der var forklaringa:p

Krom hjelper mot søtsuget;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...