Gå til innhold

far har klippt småen igjen.... (arg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir litt småirritert. første gang så klippte far han og jeg sa til han at jeg syns det var noe vi kunne gjøre sammen. slik at vi begge kunne få være med på og bestemme. han nektet på at han hadde klipt småen.

så får jeg han tilbake i dag. uten lue selvsakt, slik at jeg skal se at han har gjort det igjen... jeg sier ingen ting. vet han gjør det bare for og vise at han er skjefen.

blir så irritert. mest fordi han gjør det for og være dust.

(ellers har vi et helt ok samarbeid som går ut på at han har småen når avtalen tilsier det, og om han ber om og ha han ekstra er det greit. vi krangler ikke. har i grunn en ok tone)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm....fortsett md å svelg kameler du, så slutter han nok....

men hva er vitsen....jaja, de tror de har overtaket mange ganger...

Skrevet

hehe.. jeg er en kløpper i og spise kameler.,.

hva som er vitsen aner ikke jeg heller. han har blitt spurt om han vil ha småen mer. han sier nei. han blir invitert med på alt av ting, men sier nei. jeg blander meg ikke i hvordan de gjør det. og svarer altid om han spør om noe spesifikt.

vet virkelig ikke hvorfor han har behovet for og markere seg.

kansje fordi han inser han tar lite ansvar og må beviser for seg selv at det ikke er jeg som bestemmer over småen men han?

aner ikke

rart de i det hele tatt tror det er en kamp. det er et sammarbeid for pokker. jeg fatter ikke hvorfor han ikke ser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...