Gå til innhold

Fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre får er litt i tvil nå. Kjentes ut som en liten boble som sprakk her og kjente det pipla litt. Gikk på do og oppdaga en våt flekk i trusa. Har 6 uker til termin.. Var helt blankt ikke noe slim/utflod eller noe sånn.. Noen som vet hva det kan være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil jeg også ha svar på, opplevd det selv.. er like langt så deg på veg!

Skrevet

Det kan være fostervannet ja, men da bør det komme litt mere etterhvert. Det kan hende at hodet har festa seg og da pipler det ut fostervann. Du får se det ann litt og kontakt føden hvis du er usikker, siden det er 6 uker til termin. Jeg fødte førstemann 5 uker før term og det gikk bra. Fostervannet piplet litt nå og da den gangen. Lykke til og ikke nøl ved å kontakte føden.

Skrevet

Hl her glemte å si at jeg er 2 gangs fødende. Men ble satt i gang sist å hadde en smertefri fødsel husker ikke noe fra den gang(2002).. Er kanskje litt hysterisk men skvatt bare til da jeg kjente det rente litt.. Får bare følge med om det kommer noe mer. Takk får svar:)

Skrevet

Opplevde det samme her om dagen. Er 38+5. Jordmora mi sa da at så lenge det ikke kom mer var det ikke fostervann, men at jeg kunne ta kontakt med føden hvis det kom mer. Mest sannsynlig var det slim eller utflod.

Skrevet

MB26 Det var verken slim eller utflod...

Skrevet

Trodde ikke jeg det var for meg heller, men det jordmor sa til meg. Jeg har ikke peiling, alt er nytt for meg her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...