Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det er lov.....Djeeeeeeeeeeezzzzzzzzzeeeeeeeezzzzzzzzz assa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, ja jeg vil gjerne høre "boff" og få sånn Fjordlandmiddag som de har på reklamen...

Skrevet

Neida...hun var bare drittlei av å sitte å spise fjordland....

Skrevet

Heyyyyyyyy...du tok min...hahaha...jeg er altfor treig for dette forumet her....hver gang jeg kommer med noe er det jaggu meg noen som trykker kjappere enn meg ;)

Skrevet

Har skjedd meg MANGE ganger, du! Felles skjebne osv...

Skrevet

Jaja...det er da en trøst....

At jeg ikke må bytte til forumet 90+ hehe....sånn apropos alder ;)

Skrevet

HA HA HA HA HA HA 90+

Seriøst er det et forum??

Nei du bare tuller du :o))

Skrevet

Hehe...det er HELT SANT!!

Sjekk nederst på lista over forum...

Og jeg trodde seriøst et øyeblikk at det var et forum for dem også :)))

Skrevet

Ja sannelig...Sikker for de med IQ over 90 :o))

Skrevet

Jepp :)

Eller for de som burde ha lagt seg for 90 minutter siden.....

Mandag i morgen, og da må jeg stå opp med minstemann..

I helgene later jeg nemlig som jeg sover hard,så sambo må ta han :))) Hyyysssssj... ;)

Nattinatt!!

Skrevet

Natta...

Skrevet

Jeg tror faktisk det er for dem som veier 90 kilo eller mer, men det finnes kanskje noen babymødre som er 90 år eller mer også...

Skrevet

90 kilo du liksom ha ha ha ha... det er uker det er snakk om. Det er en side for dem som skulle hatt sin baby, men som bare forblir gravide. Så lite dere vet ;-)

90+0 skulle det egentlig stå der.

Skrevet

Ååååå en side for gravide elefanter.....For de går vel i hvertfall 90 uker gravide :o))

Skrevet

Jeg er 40 år og gift med Han dærre, som er en skjønn mann som ofte har irriterende god tid.... Sammen har vi en god gutt på 6 år. Fra før har Han dærre en voksen sønn som jeg har fått være en ekstra omsorgsperson for fra han var 4 år :) Han bor ikke hos oss, men besøker oss innimellom kjærester og annet som er viktig i en ung voksens liv :)

Vi bor på østlandet, men jeg er så heldig å komme fra et trollvakkert sted i nord :)

Skrevet

"Melder" meg inne på denne siden jeg.... Føler meg noen ganger litt "gammel" til å være inne på andre sidene..........

Jeg er ei trønder-pie, bosatt i Trøndelag, på 32 (33 i juni), har fire barn i alderen 12 år, 10 år, 8 år og 10 mnd. Tre jenter og en gutt. Er lykkelig gift med mannen i mitt liv, som jeg har vært sammen med i snart 18 år ( oiiiiii, det høres jo så mye ut!!!!!!) I tillegg så huser vi kaninen Trampe og hunden Troy.

Skrevet

Hei og hopp

Jeg er 33 og et halvt! Gift med supermannen som er 36 snart og sammen har vi tre barn. Jente på snart 11, gutt 7 og gutt 2.

Bor i kulturhovedstaden der de lager best filmer og harrrr skarrrrre rrrr. Herrrrrrrrrrrrrrligt

En liten oppfordring til alle om å se "mannen som elsket Yngve"

Skrevet

Heisann!

Fikk ikke svart på denne forleden dag, og nå er det plutselig noen hundre svar!! ;-? Dere er så aktive, og jeg så trege... Men gammel??

Nei da, jeg er bare 41 år. Enn så lenge. Og er mamma til Sprellegutten på 3 år og Sprellebaby på 1/2 år.

Og gift med mannen i mitt liv, vi hadde 6 års bryllupsdag på lørdag!

Nå får jeg få med meg litt frustrerte fruer....

Skrevet

Heisann!

Eg er 38, og har to jenter, 14år og 1,5 år. Held til på Nordvestlandet og trivs godt med det ustadige veiret vi har her oppe! Har likevel ikkje mykje imot at vi går mot ein varm og grøn vår no snart...

Er aleinemor til jentene, en av dei få som er det her inne, men har hybel her likevel. c",)

Skrevet

Hei, hei.

Jeg er 37 år ung, bor i Sandnes. Er gift og vi har 3 barn, en gutt som snart er 9 år, jente på 7 år, og mistejenta som er 10 mnd

Skrevet

Jeg er 37 år fortsatt hehe. I hvertfall i 168 timer til sånn ca

Jeg har 3 flotte barn. Jente på 10 og 2 gutter på henholdsvis 7 og 1 år.

Vi bor i Indre Østfold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...