elmaaani Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal igang med mitt 3. insem forsøk og lurer på om dere kjenner til noe som kan hjelpe egget å feste seg???
Tjorven1 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Babyklister som er et helt ufarlig naturmedisin, skal hvis nok være veldig bra. Jeg prøver det nå etter en SA, håper det funker ;-) Lykke til! http://www.helseriet.dk/shop/search-1.html?keyword=babyklister BERBERIS FRUCTUS COMP. (Populært kaldet ”Babyklister”) Berberis vulgaris, fructus D4 / Urtica urens D4. Homøopatisk lægemiddel. Dråber som indtages i vand. Anvendelse: 1. Til gravide hvor der er opstået fare for abort. 2. Forebyggelse til gravide, som tidligere har aboteret en eller flere gange. 3. I forbindelse af fertilitetsbehandling/IVF/ICSI, hvor det hjælper med til at befrugtede æg lettere kan sætte fast på livmodervæggen. Mere information om produktet, indtagelse og dosering m.m. fremsendes sammen med produktet. For flere oplysninger kan du sende Helseriet en mail på [email protected] så vil vi sende en mail med flere oplysninger om produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå