Gå til innhold

når slutte å koke vannet til mme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg slutter og koke når jeg slutter med mme. hehe. men hender av og til at jegtar kalt vann fra springen og vermar det i mikrobølgeovnen. det er mest om morgenen om jeg ikke har ferdikokt vann liggenes og er super trøtt og går nesten i søvne

Skrevet

jepp, det gjør jeg. da gir jeg rett og slett f......

neida selfølgelig gjør jeg ikke det.

Skrevet

nei sladrekjærring.. men har lest tiligere her inne at mange slutter å koke vannet.. men er ikke stress å koke vanne, uansett hvor trøtt en er..

Skrevet

sorry, leste feil eg..

men nå blir vell dette eit krangleinnlegg og.. beklaga!!

Skrevet

jeg fikk beskjed på HS at man ikke behøver å koke vannet til mme eller grøt etter fylte 3 mnd. det samme var med koking av flasker...

Skrevet

vi sluttet å koke flasker da ho var 4 mnd.. tok dei heller i oppvaskmaskinen.. å koker suttene av og til..

Skrevet

Er forskjell på å koke flaskene og vannet de drikker av da!

Skrevet

Jeg koker ikke vannet til mme lengre, slutta med det når hu var 6 mnd... Har gått bra her:)

Skrevet

du får ta det som du vil...

Skrevet

Jeg "steriliserer" ikke vannet. På 5 måneders kontrollen fikk vi beskjed av helsesøster at vi ikke trengte det lenger. Derimot sa hun at vi kunne ta vannkokeren og koke opp vannet. Bland deretter kaldt vann fra springen og det kokte vannet, og finn riktig temperatur.

Har gjort dette en måneds tid nå og det går kjempe fint

Skrevet

slutta å koke vannet da han var 6 mnd..hs sa det ikke var nødvendig lenger siden vannet vi har her er såpass rent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...