Poteto Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 kan eg da slutte å koke vannet hennes da? kan eg bare ta kaldt vann i flaskene og hive i micro når ho skal ha mat? synspunkt takk..
fox`y Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 ja du kan nokk d.. er vell de 6 første mnd man trenger å koke vannet. jeg koker uansett vannet til micro da på 7 mnd,men han vill jo verken ha vann,mat eller mm fortiden men prøver me litt vann innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå