oss2=3,snart 4 Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Det er halvanne uke siden mens, så jeg venter den om halvanne uke igjen ca. var på do i stad og blødde bitte litt. Hva kan dette være? Var ikke mye. (litt rødt blandet med litt utflod, sorry detalj!!) hmm! Setter pris på svar!
Veslesnuppa Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Hei:) Kanskje det er en EL-blødning? Pleier du å ha det? Er vel for tidlig for en festeblødning vel??...
oss2=3,snart 4 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2008 Nei, det har jeg aldri hatt. så vet ikke helt hva det kan være:)
Veslesnuppa Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Bør ikke være noe noe galt. Husk kroppen vår er styrt av masse hormoner som vi ikke har sjangs til å styre... Men du kan jo ta en innvendig ultralyd for å sjekke.
oss2=3,snart 4 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 Jada, er ikke bekymret. For se om det varer. da kan jeg evt ta kontakt med lege, vist ikke gjør nok kroppen bare det den skal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå