Gå til innhold

Fører jeg temperaturer riktig i FF? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/18b0c6

Her er charten for denne måneden. Jeg måler til samme tid hver morgen. To ganger har jeg sovet veldig dårlig hele natten og fått veldig høye temper, disse har jeg ikke ført inn i skjemaet siden det ikke har gått 3 timer med sammenhengende søvn. Når jeg ikke fører disse viser FF EL på dag 13, når jeg fører inn disse blir derimot EL på dag 23. Og ut fra symptomer så tror jeg selv EL er på dag 15.. Blir litt forvirret jeg :-)

Noen med lignende erfaringer og hva har såfall stemt best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det som er litt vanskelig med dette er at du har veldig få temperaturer helt i starten, det hadde vert mye lettere å gitt dg riktig svar om du hadde tempet fra starten. Når dte er sagt så får jeg aldri sammenhengende søvn, men det er ingen problem med å føre temperaturen ned likvell for min del. dette varierer fra person til person, og du bli rnok nødt til å prøve dg frem

Skrevet

Hei! Helt riktig å ikke føre inn temper du har tatt uten 3 timer sammenhengende søvn. Så lenge det ikke skjer så ofte, så bør det ikke være noe problem. Forresten, så trenger du ikke tempe samme tid hver morgen (dette vet du kanskje), så lenge du temper med en gang du våkner :)

Skrevet

Det er feil dette som du sier med at man ikke trenger å tempe til sammetid, men at man skal tempe med en gang man våkner. dette var slik man gjorde det for 10 år siden. Nå vet at man derimot at dette kan gi feile resultat. man SKAL tempe til samme tid HVER dag. Derimot kan man dersom det blitt vanskelig justere tempene dersom man er litt, informasjon om dette finner du feks på pernille.info.

man skal heller ikek som du sier føre inn tempene om man ikke har 3 timer sammenhengende søvn. ja, dette er en regel. men for de aller fleste så går det fint an å gjøre det likevell. jeg er våken mange ganger om natten, jeg oppe på do osv... men personlig så er det ikke noe problem å føre disse inn så sant jeg ikke har vert veldig lenge våken en time før jeg egentlig skal ta temperaturen.

Hvordan temperaturen reagerer på forskjellige ting varierer fra person til person, så man må rett og slett prøve seg fram

Skrevet

Har fått bekreftet EL hvertfall, for testet positivt i går, klart blått kryss etter 20 sekunder.. Skjønner ikke helt hvordan det har gått til :P sluttet med p-pills i slutten av januar og en sambo som var på ferie frem til ca EL tider.. har ikke helt gått opp for meg dette her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...