Gå til innhold

Billig og god ammepute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg en ny ammepute, hadde det sist og var så behagelig å bruke!! Noen som vet eller har noen tips o hvor jeg kan få kjøpt en ny?

Noen med erfaringer fra tidligere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme selv...

Skrevet

Kjøpte fin og billig ammepute på kid for 199,-. :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt på KID for 199,-! :)

Den er fyllt med sånn "saccosekkfyll", så den liker jeg godt! :)

Skrevet

Jeg kjøpte en på babybutikk som kostet 399. Synes den virker stor, solid og grei jeg. Jeg syntes at det virket litt små de som jeg så på KID

Skrevet

Jeg kjøpte for 199kr på KID. Har ikke fått prøvd den ennå, men den virker veldigbra. :)

Skrevet

Heisand. Så dem hadde på buskerud storsenter på barne utstyr butikken. Hvar 399 trur jeg. Virket kjempe fine. Si i fra vis du kommer over noe i nærheten her ellers da som virker bra.

Klem

Skrevet

Takk for mange svar.

Skal sjekke litt i nærheten jeg... skal se hvordan den på KID er i forhold til den jeg hadde sist=)

Skrevet

Kjøp billig stoff hos IKEA, og sy en selv.. fyll den med isoporkoler, slike som er i saccosekkene. Slikt fyll kan du kjøpe på møbelbutikk:o) Da får du den akkurat så stor og myk/hard som du selv ønsker:o)

Skrevet

Jeg kjøpte en dyr en jeg, hehe.. Tror den kostet 6-7 hundre kroner. Men den var virkelig god.. Gleder meg til å bruke den igjen.. Avtagbart trekk og gulpekluter fulgte med..

Skrevet

Var på Baby Shop i dag og der hadde de noen gode noen men som skrevet over her...de kostet 749kr tror jeg det var..... De hadde noen til 400 og noen til 249kr, men de er nok ikke noe bedre enn dem på KID tror jeg. Blir nok å kjøpe der ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...