Gå til innhold

noen andre enn eg som spiser majones


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YIKES!!! Nei...:-p

 

Men jeg har en venninne som spiser majones på pølse med brød. Da må jeg neste snu meg;)

Skrevet

det kunne jeg ikke tenkt meg! men sambo derimot spiser majones på en mye forskjellig mat og selvfølgelig har skal snuppa ha det som pappa har så da har vi 2 majones elskere i dette huset

Skrevet

spiser ikke det så ofte, men ja det er jo kjempe godt. spesielt på grandaniosa

Skrevet

majones er godt på det meste ;) hehe..

som på skive med tomat. banan og alt muligt ;)

liker majones å rømme på det meste ;)

Skrevet

Jeg har gjerne dressing på pizzan min, er majones i det også..og så blander jeg majones, ketshup med grovkverna pepper og dypper pommfrien i.,.mmm...namenam..

 

 

Skrevet

Hmnei, ikke på pizza, men gjerne kesam.

 

Men majones er et absolutt must om man skal spise pommes frites. En nederlandsk vane som er vond å vende. Må dog være rette typen majo.

Skrevet

Selvfølgelig!

Ihvertfall på grandosa.

Skrevet

Jepp.. Jeg har majones og ketchup på pizza... mmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...