Hvitkløver2020 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Den der sleepy stolen fra besafe er sikkert bra men ingen erfaring selv. Brukte Acta Graco til forrigemann og skal bruke den nå også=) Med base er den veldig god og enkel i bruk, men litt - for den er litt tung=)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde Akta graco med base sist. Denne gangen vil jeg ha en lettere stol, og tror jeg går for maxicosi og kjøper base utenom, selv om det blir omtrent dobbel pris. Base er helt fantastisk. Den fra besafe er utrolig tung, og hadde aldri vurdert den, med mindre den skullle stå permanent i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå