Gå til innhold

Hvilke bilstol vil dere anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der sleepy stolen fra besafe er sikkert bra men ingen erfaring selv.

Brukte Acta Graco til forrigemann og skal bruke den nå også=)

Med base er den veldig god og enkel i bruk, men litt - for den er litt tung=)

Skrevet

Jeg hadde Akta graco med base sist. Denne gangen vil jeg ha en lettere stol, og tror jeg går for maxicosi og kjøper base utenom, selv om det blir omtrent dobbel pris. Base er helt fantastisk. Den fra besafe er utrolig tung, og hadde aldri vurdert den, med mindre den skullle stå permanent i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...