Gå til innhold

kynnere eller rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt heftige kynnere/rier den siste timen... kommer med 10 min fra start til start, oftere viss jeg er oppe å går...

begynner forsiktig, så kommer "toppen", og så daler det av igjen.. varer ca 3 min...

Kan det vere rier eller er det bare kraftige kynnere? er forresten 37+3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rier... jeg og :-) med termin 20. mars.

Skrevet

Hørres ut som rier. Har hatt det 2 ganger selv nå, og det bare stoppet opp etter noen timer. termin 10 mars. Du har sikkert åpning nå neste gang du sjekker på sykehuset:) Det hadde jeg etter første gang med rier.

Skrevet

Prøv å være oppe å gå litt og beveg deg! De "uekte" riene/kynnere bruker ofte å gi seg ved bevegelse! Men de ekte blir ofte sterkere!!

Må si hvordan det går da!! Lykke til:)

Jeg vil også ha vondt!!!!

Skrevet

tok meg en dusj etter to timer for å lindre smertene, og da jeg la meg på sofaen igjen, så "dabba" dei av... tok oss en liten spasertur for å se om det ble fart i dei igjen... nå er det ca 20 min mellom hver gang, men dei kjem med en gang jeg begynner å bevege litt på meg...

håper på at dei tar seg opp igjen... hadde håpa på at det skulle vere noe på gang!=)

Skrevet

Jaja, det var nok rier... nå gjekk nettopp vatnet med en skikkelig flom... så nå er det nok sykehuset neste =)

Skrevet

Oj, så spennende..=oD

Ønsker deg lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...