Pinguspire Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Har hatt heftige kynnere/rier den siste timen... kommer med 10 min fra start til start, oftere viss jeg er oppe å går... begynner forsiktig, så kommer "toppen", og så daler det av igjen.. varer ca 3 min... Kan det vere rier eller er det bare kraftige kynnere? er forresten 37+3...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Rier... jeg og :-) med termin 20. mars.
rosenkvisten Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hørres ut som rier. Har hatt det 2 ganger selv nå, og det bare stoppet opp etter noen timer. termin 10 mars. Du har sikkert åpning nå neste gang du sjekker på sykehuset:) Det hadde jeg etter første gang med rier.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Prøv å være oppe å gå litt og beveg deg! De "uekte" riene/kynnere bruker ofte å gi seg ved bevegelse! Men de ekte blir ofte sterkere!! Må si hvordan det går da!! Lykke til:) Jeg vil også ha vondt!!!!
Pinguspire Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2008 tok meg en dusj etter to timer for å lindre smertene, og da jeg la meg på sofaen igjen, så "dabba" dei av... tok oss en liten spasertur for å se om det ble fart i dei igjen... nå er det ca 20 min mellom hver gang, men dei kjem med en gang jeg begynner å bevege litt på meg... håper på at dei tar seg opp igjen... hadde håpa på at det skulle vere noe på gang!=)
Pinguspire Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 Jaja, det var nok rier... nå gjekk nettopp vatnet med en skikkelig flom... så nå er det nok sykehuset neste =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Oj, så spennende..=oD Ønsker deg lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå