Jenny-penny Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Akurat lest den fantastiske boken, men vet ikke om jeg vil "ødelegge" den opplevelsen med å se filmen... Er filmen bra?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 FIlmen er visstnok bra laget:-) Ble anbefalt av flere som hadde lest boken først!!!
Sjokoladekaka Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Søstra mi har sett den:) eg fekk anbefalt å sjå den også Ho vil lese boka no i ettertid, så den må ha gjort inntrykk
TurangaLeela Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ante ikke hva filmen gikk ut på da jeg gikk på kino. Den var bra, terningkast 5 minus...Litt tung, kan minnes om schindlers liste kanskje?...
Mamma med to søte små Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 En arbeidskollega sa til meg om filmen og boka: Det er den eneste filmen jeg har sett, som er bedre enn boken... Så da regner jeg med ta den er bra!
meg og jentene Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har lest boka, og elsket den. Så filmen etterpå, og elsket den også. Ødela ingenting. Fikk tårer i øyene mange ganger, faktisk allerede da jeg så de to små guttene helt i begynnelsen av filmen, var liksom så fint å se på film det jeg allerede hadde sett for meg i hodet. Eneste som var dumt var at det var flere ting i boka som ikke fikk plass i filmen. Men skjønner jo noe måtte droppes, hvis alt i boka skulle med, hadde jo filmen blitt drit lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå