Gå til innhold

Noen som har sett Drageløperen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akurat lest den fantastiske boken, men vet ikke om jeg vil "ødelegge" den opplevelsen med å se filmen...

Er filmen bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FIlmen er visstnok bra laget:-) Ble anbefalt av flere som hadde lest boken først!!!

Skrevet

Søstra mi har sett den:) eg fekk anbefalt å sjå den også:) Ho vil lese boka no i ettertid, så den må ha gjort inntrykk

Skrevet

Jeg ante ikke hva filmen gikk ut på da jeg gikk på kino. Den var bra, terningkast 5 minus...Litt tung, kan minnes om schindlers liste kanskje?...

Skrevet

En arbeidskollega sa til meg om filmen og boka: Det er den eneste filmen jeg har sett, som er bedre enn boken... Så da regner jeg med ta den er bra!

Skrevet

Jeg har lest boka, og elsket den. Så filmen etterpå, og elsket den også. Ødela ingenting. Fikk tårer i øyene mange ganger, faktisk allerede da jeg så de to små guttene helt i begynnelsen av filmen, var liksom så fint å se på film det jeg allerede hadde sett for meg i hodet. Eneste som var dumt var at det var flere ting i boka som ikke fikk plass i filmen. Men skjønner jo noe måtte droppes, hvis alt i boka skulle med, hadde jo filmen blitt drit lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...