Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Dette har provosert meg skikkelig og blir egentlig veldig sint! Synes det er kjempefint om vi som foreldre kan få muligheten til å velge selv eventuelt. For min familie sin del er dette ikke en veldig ideel greie, hvertfall siden mannen min er selvstendig næringsdrivende og ikke har ansatte. Da kan vi likegreit bare slå oss konkurs liksom? Dette er for rødstrømpete for min del, fint for de som vil få barn uten å egentlig ville passe det selv!!
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Men det er jo motsatt..?! De som er for dette er jo menn som VIL passe barna sine! Det er jo ikke for at kvinner skal "få lov" til å gå ut i arbeid tildligere, det kan man jo allerede! Jeg skulle gjerne vært hjemme i lengre tid, jeg, men jeg skjønner jo at menn også må få delta. Dessuten er 8 måneder betalt permisjon en fantastisk luksus som våre medsøstre i andre land bare kan drømme om.. At vi får et helt år til sammen bare vi går med på å dele med mennene våre er jo helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå