To tette og en badehette Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har slitt med prolaps siden fødsel nr 1 og skal inn i ny fødsel rundt juli/august. Hadde en MR like før jeg ble gravid som viste at prolaps fremdeles var gjeldende men ikke i trykk så skal ikke operere. Nå er jeg litt bekymret for fødsel nr 2. Min mor har hørt med ikke mindre enn 4 sykepleiervenninner som mener det er galskap å føde normalt med prolaps. De mener at jeg burde ha keisersnitt men at jeg neppe vil få det på Haukeland. Slet skikkelig etter forrige fødsel, kunne ikke gå, bære eller løfte baby og det tok meg faktisk 2 mnd før jeg kunne gå på en stolt trilletur med minsten. Nå skal jeg jo i tillegg til ny baby ha en aktiv krabat på 16 mnd så god helse er viktig.
Poteto Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 eg har.. men merket ikke noe faktisk.. men tror det er noe med at du ikke kan ha epidural.. eg hadde kjempe vondt 4-5 mnd før eg skulle føde, å var skikkeli redd for at eg ikke kunne føde, så snakket med jm og hun sa det ikke gjore noe.. men si du slet så mye etter sist fødsel, så tror eg du bør snakke med jm og høre hva hun sier..
quicksilver Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Det er null problem,har født 4 barn med prolaps,siste også med epidural,det går så bra så.(har 3 prolapser i nedre rygg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå