Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to dager siden var jeg hos legen som tok en celleprøve og annet med tanke på en fremtidig duotest. Han sa at det ville bli en liten blødning etterpå, og jeg trodde han mente der og da. Det skjedde ikke noe akkurat den dagen, men derimot i dag. Jeg har nettopp registrert en blødning, liten riktignok, men likevel!

Jeg er bare fem uker på vei, og er redd for at det skal være sa eller noe annet galt. Er det noen som har erfaring med celleprøve og påfølgende blødning - kan den komme så lenge som etpar dager etter at prøven er tatt? Eller må jeg belage meg på at graviditeten er over snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Anonym !

For ca 4 år siden var jeg gravid i uke 5/6 og var hos gyn.legen min og tok en sånn celleprøve. Jeg fikk en blødning dagen etterpå, begynte med lite for så å øke på i blødnings mengde, hadde da en spontan abort. Klandret legen min lenge for dette etterpå, for jeg var sikker på at celleprøven var årsaken til aborten, ønsket meg veldig et barn med min nye mann, så dette ble derfor en kjempe stor sorg for meg. I dag så vet jeg jo at det var noe galt med det egget som forårsaket at jeg aborterte den gangen, men fortvil ikke nå er jeg gravid i uke 24 og skal ha en gutt i Juni,og det kan jo gå bra nå med deg selv om det ikke gjorde det for meg den gangen.

LYKKE TIL VIDERE.

Skrevet

Takk for svar, slik du beskriver det har jeg det. Blødningene har bare økt på, og nå har jeg noe som ligner på menssmerter, så det går vel den veien. Usj. Men det er vel bare å prøve igjen. Hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...