Gå til innhold

Ligger dere alle på venstre side om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest i bladet gravid at man skal sove på venstre side. da er det best plass i livmoren til babyen etc... Jeg liker best å sove på høyre side. Prøver å legge meg på venstre, men våkner alltid på ryggen eller på høyre side?

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best å ligge på venstre side, så jeg gjør det uansett..

Skrevet

ligg åsså på høyre sia... :) den sir nåkk i fra viss den får før dåli plass...

Skrevet

Hei

Jeg klarer kun å ligge på venstresida, og sover også best slik:)

Skrevet

Jeg ligger på magen. Merker nå at jeg begynner å bli litt for stor til det og hun begynner å sparke mer når jeg ligger sånn, så må sikkert slutte snart. Dette er så dumt for jeg elsker å ligge på magen! Får nesten ikke sove om natten i en annen stilling...

Skrevet

I gjennomsnitt snur vi oss 30 ganger igjennom natten, enda en idiot debatt.

Skrevet

Jeg ligger både på høyre og venstre side.. Noen ganger er jeg så "crazy" at jeg sover på ryggen også ;-) Prøver også å holde meg til venstre side, men så fort jeg sovner så gjør kroppen min som den vil... Så jeg håper ikke det er så veldig farlig som noen skal ha det til....

Skrevet

Nei, ikke hørt om det. Liker best høyre siden jeg da.

Skrevet

jeg ligger på høgre siden, venstre siden og litt på magen..;) altså alle slags sider! viss jeg bare skulle ligge på venstresiden tror jeg skuldra mi hadde blitt ødelagt......

Skrevet

Er vel ikke noe som er farlig, bare at omloepet vaart, tarmer og ymse stroemninger inni kroppen blodomloep osv i sum gjoer at naar man ligger paa venstre side, saa "jobber" kroppen/puster man lettere. Dette er nok et generelt raad og noen sin anatomi (med fare for aa bruke feil faglige uttrykk her!) kan jo vaere litt annerledes saann at de ligger best i en annen stilling, som gravide altsaa. Selv kjenner jeg at venste side er best naa, er 19+3.

Skrevet

Sover best på magen jeg:)

Og sovner uansett på alle sider og i alle vinkler:p Hehe..

22+6 :)

Skrevet

Jeg har født:) Men de siste ukene av svangerskapet måtte jeg ligge på venstre side. La jeg meg over på høyre ble det sånn krafsing og dytting fra lille vennen at jeg måtte bare snu over igjen. Akkurat som han ikke aksepterte at jeg lå på høyre side;) Har hørt andre si det samme, så det kan godt være at det stemmer med sidene.

Skrevet

Sover på alle sider untatt på ryggen, tror kroppen vil si fra når den mener noe annet tar det ikke så tungt.

Mamma lå på magen med meg helt til jeg kom til og vi har ikke fått noen skavanker pga det.

Skrevet

gjennomsnitt ja..dvs at det er noen som ligger rolig om natta det ;-)

Skrevet

idiot debatt ja..jeg har 35 dager til termin,er i uke 36 og jeg ligger alle veier,både på høyre og venstre side,og på ryggen og magen..hva resikerer jeg med det? å få en flat unge?

Skrevet

hehe har lyst til å møte den personen som klarer å ligge på samme side hele natta...

Skrevet

idiotkommentar fra siste anonyme her!

Skrevet

Ligger på magen enda men ikke mer en 20uker på vei da..

sist jeg gikk gravid lå jeg slik som var behagelig og ligge, tenkte ikke over engang hvilken side man "burde" ligge på.

Så lenge du ikke føler ubehag så ligg akkurat slik du vil :-)

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg ligger når jeg sover jeg, jeg sover jo ;) blir vel høyre, venstre eller ryggen... skulle ønske jeg kunne ligge på magen. men da blir jeg dårlig :(

Skrevet

Hei, har lest det samme! tror det også var best for bl.a. blodgjennomstrømmen fra navlestrengen til baby å ligge på venstre. Jeg er mest vant med høyre side, men prøver å venne meg til venstre også;)

Skrevet

HI her. Takk for svar jenter, og hun som syns det var idiotdebatt. Dette er ikke kranglesiden. Jeg spurte faktisk om noe det er forsket på. Mulig jeg også snur meg om natten, men jeg sovner og våkner alltid på høyre side eller på ryggen..

Er jo bare 20 uker på vei enda, så det er mulig jeg får vendt meg til å ligge mer på venstre siden etterhvert.

Skrevet

Liker best å ligge på venstre siden jeg..

Skrevet

saa bra aa hoere at det er andre som ogsaa ligger paa magen:-)

Faar heller ikke sovne ellers. Synes det er en topp debatt. har faktisk lurt masse paa de enkle tingene her. Bra at du startet dette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...