Gjest Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Har noen en god treningsdvd å anbefale? Noen som har prøvd Mammtrim med Kari Jaquesson? Jeg synes kiloene kommer litt for raskt på
Hikken Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har lastet ned pilates fra nettet :-) (jada, jada, jeg er en kriminell faen og burde skytes..) Laster bare ned fra limewire og brenner dvd :-)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Ok..skal sjekke ut det jeg også. Tror jeg må få innstallert programvaren først:) Takk for tipset!!
*bubbs* Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Jeg lurer også på mammatrim-videoen. Er det noen som vet hvor den kan kjøpes?
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har Kari jaquesson sin mammatrim dvd, men må si jeg liker bedre Fit mama dvd`en man får kjøpt på bokklubben.no. Kjøpte Kari`s dvd på alexi.no
SuperMoM <3 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har fit mama dvd'en,men klarer ikke å få tid til å trene den når sønnen min skal klatre oppå meg. Jeg likte veldig godt øvelsene der,men det går bare ikke.Så har begynt på trenings senter igjen for å få skikkelig motivasjon:p Skal selge dvd'en,om jeg får det til...
Bullock Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Får kjøpt treningsdvd-er på babyglede.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå