Gå til innhold

Spysyka for 3 gang på 6 uker:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det mulig?

Første gangen spydde hun bare 1 gang - så var det over .

så kom det igjen for 4 uker siden. Begynte å spy på en lørdag og til fredag. Var hjemme med henne hele uka. Hun kunne da feks spy, så gikk det 1 døgn åsså spydde hun plutselig igjen.

Så var hun 1 uke i barnehagen og 1 uke på vinterferie med pappaen. Kom hjem på torsdag. Ble kvalm igår med påfølgende toabesøk og så kom oppkastet. Igjen og igjen og igjen.. kroppen klarer ikke å holde på noe. Sitter på toa og har diare og spyr i bøtta på gulvet samtidig. Synes så synd på henne. Og nå har hun fått feber. Har ikke spydd siden i morgest - men feberen var nå nettoppp før hun sovnet på 41. Ga henne noe paracet og håper hun skal få sovet en stund.

Ve at det er mye som har gått den siste tiden. Men så mye syk på disse ukene? Hun er aldri syk ellers, har egentlig skikkelig jernhelse. Storesøstra har også hatt spysyka for 4 uker siden, men bare den ene gangen. Jeg og mannen har ikke hatt noe.

Noen andre som har hatt det sånn? lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tar henne til legen. Hun er forresten 5 år og kun 15.5 kg, så hun har ikke så mye å gå på heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp! Vi har hatt omgangssyken 5 ganger siden slutten av oktober...

Vanligvis så har vi den ca 1 gang i året.

Skrevet

uff da:o( alle sammen eller?

føler a vi har tatt alle forhåndregler også. God håndhygiene med des.sprit og karantene i minst 48 timer for ikke å smitte andre som igjen smitter tilbake osv..

forbanna dritt altså!!

Skrevet

Nei jeg har sluppet unna en av gangene... Resten har fått det i varierende grad.

Skrevet

Man er desverre bare imun en uke!:(.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...