Gå til innhold

Bestille spesielle kort på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i utlandet til sommeren. Det er ingen som vet dette, unntatt forloverene som skal være med oss nedover. Planen er å ta et bryllupsbilde på forhånd (bare av ringene, egentlig) og lage kort med ferdig trykket skrift som vi så sender fra utlandet til alle sammen. Problemet er at jeg bare finner nettbutikker som lager spesialkort med trykk kun på en side. Vi vil gjerne ha trykk på to sider. Gjerne med tekst og bilde inne i et brettet kort. Noen som vet hvor jeg kan få laget dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan høre med disse? Og spør vi tlf eller mail... www.kortshop.com

Skrevet

Jeg er jo bare ørlitt slapp skjønner dere. Et kjapt søk på Google resulterte i denne: http://www.optimalprint.no/ .Virker jo definitvit lovende :-) Hoho! Gleder meg til å høre reaksjonene allerede!

Skrevet

Det var jeg som var annonym med just married som også nevnte kortshop...bestillte takkekort fra kortshop og ble kjempefornøyd. De som har just married kortene ser ur som et norsk selskap men kortene kommer fra nederland så her må en tenke at en ikke skal bestille over 200,- kr hvis en ikke ønsker toll osv bet 153,- i toll for 40 kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...