Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #1 Skrevet 24. februar 2008 Jeg har kjent veldig lite liv de to siste dagene, kjenner hun hikker men det er lite spark... Bare litt om kvelden.. Trenger jeg å ringe føden? Kjenner det sparker iløpet av dagen, men det er utrolig lite i forhold til hva det har vært... Normalt? Trenger jeg å være bekymret?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Samme her. Jeg har termin i dag, og har hatt masse masse kynnere den siste uka, men er ikke mye spark. Kjente hikking og litt bevegelse etter mat isted, men er litt usikker jeg og. Vurderer å ta en telefon bare for å høre....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 æsj, lurer på hva jeg skal gjøre:( Det er så veldig stille....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Hvor langt er du på vei? Skader jo ikke å ta en telefon bare for å høre, da... Jeg tenker liksom at han lader opp litt jeg da, men vet ikke....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Ringte jeg. Jordmora sa jeg skulle drikke sukkersaft, og legge meg ned en halvtime. Hvis jeg kjente tre spark i løpet av den halvtimen, var det greit, hvis ikke skulle jeg ringe igjen og komme inn for sjekk...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 TUSEN takk for at du skrev at du hadde ringt inn:) og hva jordmoren hadde sagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå